Hjælp til solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg har brugt denne fra apoteket i et par år til mine børn. De er begge rødhåret så de skal have godt på. Den er rimelig dyr men super godt og let at smører på, har lige været i Spanien, vi løb tør og købe nivea men min søn fik helt røde øjne da han fik noget gnedet ind i dem, så vi skyndte os at købe den her igen da vi kom hjem. Ingen af mine børn har været røde på noget tidspunkt. Ja den koster, men er så tilfreds med den at jeg gerne giver det for den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Nivea score hvad jeg husker også rimeligt lavt pga parfume. 

Vi bruger derma voksen 30 

( dem til børn kan mine unger ikke ånde i og får rødt udslet)  det sker faktisk ved alle børne udgaver. Også den dyre fra apoteket som vi også køber engang imellem ved opstart af sommern. Lige til øre næse og nakke som er udsat. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

De3Guldklumper

M &.I skriver:

Uha godt nok mange forskellig solcreme , har virkelig svært at vælge , vi skal til et varm sted så skal han bruge 50 da Danmark jo ikke så varm  jeg tage afsted om en uge og har skide svært at vælge , jeg så en fra apotek men den er såååå dyrt

Måske denne kan hjælpe dig lidt på vej. 

Det handler ikke om faktoren på solcremen men om mængden der bruges  

http://jyllands-posten.dk/livsstil/forbrug/ECE8788074/find-den-bedste-solcreme-uden-problematisk-kemi/

Anmeld Citér

28. juli 2016

Kattha

De3Guldklumper skriver:

Måske denne kan hjælpe dig lidt på vej. 

Det handler ikke om faktoren på solcremen men om mængden der bruges  

http://jyllands-posten.dk/livsstil/forbrug/ECE8788074/find-den-bedste-solcreme-uden-problematisk-kemi/

Læste også  lige med, tak for artiklen

Anmeld Citér

28. juli 2016

M &.I

Inger skriver:

Jeg har brugt denne fra apoteket i et par år til mine børn. De er begge rødhåret så de skal have godt på. Den er rimelig dyr men super godt og let at smører på, har lige været i Spanien, vi løb tør og købe nivea men min søn fik helt røde øjne da han fik noget gnedet ind i dem, så vi skyndte os at købe den her igen da vi kom hjem. Ingen af mine børn har været røde på noget tidspunkt. Ja den koster, men er så tilfreds med den at jeg gerne giver det for den. 

Ja min søn fik også røde øjne af skide nivea!! Nu har han hvid cirkel i begge øjne og resten af ansigt er brun, han er normal lys dreng . Han blev bare lille smukke brun. Men rundt om øjne er hvide og man kan se det. Har dine også??

Anmeld Citér

28. juli 2016

Tip!

Min allergiker søn bruger kun faktor 50 fra la roche posay.. 

Den bedste til hans sarte hud, og hudlægerne giver kun grønt lys til at vi bruger la roche posay. 

Bonus ungerne bruger den der sprøjt dims fra Lidl.. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

M &.I

BC skriver:

Min allergiker søn bruger kun faktor 50 fra la roche posay.. 

Den bedste til hans sarte hud, og hudlægerne giver kun grønt lys til at vi bruger la roche posay. 

Bonus ungerne bruger den der sprøjt dims fra Lidl.. 

Ja den er også god har jeg hørt men det er meget dyrt for kun en modne ferie. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

M &.I

Jeg tror jeg tage en snak med læge om det tak for jeres hjælp, kan se mange af jer bruger forskellig så øv at jeg ikke kan vælge. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

Tip!

M &.I skriver:

Ja den er også god har jeg hørt men det er meget dyrt for kun en modne ferie. 

Ja, sådan er vi forskellige. Jeg køber gerne dyr solcreme for at passe på min søns hud bedst muligt (ikke at andre mærker og til billigere penge kan det) men han klør, kradser, bliver rød og får meget irriteret hud med andre mærker. 

Jeg er også vant til at spendere en formue på cremer, så 200 kr for solcreme, er ikke alverden. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

M &.I

Ja, sådan er vi forskellige. Jeg køber gerne dyr solcreme for at passe på min søns hud bedst muligt (ikke at andre mærker og til billigere penge kan det) men han klør, kradser, bliver rød og får meget irriteret hud med andre mærker. 

Jeg er også vant til at spendere en formue på cremer, så 200 kr for solcreme, er ikke alverden. 

Jeg har det sådan at mit barn skal have de gode jeg pleje selv at købe dyrt tingen , men jeg er mest bange for at købe dyrt og måske ikke passe til ham. Nu er det kun en uge vi skal rejse, bange for at  han få reaktion af solcreme og så kan jeg jo ikke tage til  vores læge . Overveje at snakke med læge på mandag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.