Akut telefonen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2016

Tiggi

EBK skriver:

Hvorfor synes du, at det lyder sådan i denne tråd?

Nu kender jeg ikke folks baggrunde, men de fleste sygdomsting kan jo godt vente til næste dag og så længe har 1813 jo ikke fandtes Derfor jeg synes at det lyder af meget. 

Men jeg synes så også personligt at jeg har været alt for meget til lægen, men sker jo når man pludselig fejler noget kronisk.

Jeg var til læge hver 2.-3. uge i 6 mdr og fik lavet en særaftale med sekretæren om jeg bare så hende og blev målt af hende, da jeg synes det spild at skulle ind til lægen så ofte, og hvor mange andre som ville skulle vente længere pga. mig. (blev så hevet ind til lægen ind i mellem når mine tal var helt skæve, men var jo langt fra hver gang) 

Så siger bare at jeg TROR mange bruger 1813 mere end nødvendigt (og også den normale læge), men at det jo er svært at sige fra sag til sag  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Tiggi skriver:

Nu kender jeg ikke folks baggrunde, men de fleste sygdomsting kan jo godt vente til næste dag og så længe har 1813 jo ikke fandtes Derfor jeg synes at det lyder af meget. 

Men jeg synes så også personligt at jeg har været alt for meget til lægen, men sker jo når man pludselig fejler noget kronisk.

Jeg var til læge hver 2.-3. uge i 6 mdr og fik lavet en særaftale med sekretæren om jeg bare så hende og blev målt af hende, da jeg synes det spild at skulle ind til lægen så ofte, og hvor mange andre som ville skulle vente længere pga. mig. (blev så hevet ind til lægen ind i mellem når mine tal var helt skæve, men var jo langt fra hver gang) 

Så siger bare at jeg TROR mange bruger 1813 mere end nødvendigt (og også den normale læge), men at det jo er svært at sige fra sag til sag  

Jeg var også bare nysgerrig

Anmeld Citér

28. juli 2016

mortilpige

Er rigtig glad for at i vil dele jeres erfaring omkring den  

Har nemlig stort set kun hørt negativt om den, og ønskede ikke at flytte til et sted, hvor den lægelige hjælp ikke fungerede.

Kom meget gerne med flere erfaringer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.