Anonym skriver:
Her kommer mit problem så..
Jeg er gravid med vores tredje barn på trods af at vi har brugt prævention. Jeg fødte en dejlig dreng i starten af 2015, og ammede i 14 måneder mens jeg tog mini-piller. Derfor var vi mildt sagt meget overrasket, da jeg et år efter fødslen tog en positiv graviditetstest fordi jeg begyndte at få symptomer på graviditet. Den var meget svag, og jeg endte da også med at miste graviditeten inden jeg overhovedet fandt ud af hvor langt jeg var.
Vi begyndte derfor at bruge kondom i stedet for mini-pillerne, men her den sidste uge har jeg regnet og regnet på min menstruation (den er stadig ikke helt regelmæssig efter endt amning), og jeg syntes det var begyndt at være et par dage siden den skulle have været der. Jeg tog derfor en test, og bum, jeg er altså gravid..
Ja så fik jeg lidt luft.. Nu vil jeg så spørge jer; hvad er jeres erfaring med at have 3 børn både økonomisk og praktisk? Vi har en på 4 år, og en på snart 16 måneder, så der ville blive cirka 2 år mellem de 2 yngste. Andre med denne alder imellem ungerne? Jeg studerer hjemme og min mand arbejder meget (uden at tjene særligt meget) så tænker det bliver ret hårdt for os.
Har ellers hørt nummer 3 tit er den nemmeste, hvad har i mødre med 3 børn at sige til den påstand?
Jeg synes det 1. År var drøn hårdt - vores nummer 3 sov aldrig og de store har givet afkald på meget voksen nærvær - meen nu er han 1 år og de store knus elsker ham, i dag er der ro på og masser af voksen nærvær til alle 3. Tidsmæssigt synes jeg vi planlægger mere, men er nok naturligt når en skal til fodbold en har lejeaftaler og de voksne har møder og et micro socialt liv. Økonomiske har det kostet en ny bil og de 6000 om mdr for daginstitution trækker også godt igennem. Men når jeg ser på mine 3 børn betyder det intet 

Anmeld
Citér