Nu skal det sgu være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2016

pb2017

Baby2017 skriver:

Jeg fortalte bare at det ikke var sundt for sæd og så turde han næsten ikke drikke

Jeg  virkelig for to streger til dig

Det er ret sødt, når de kære fyre er så forsigtige  

Mange tak, og selvfølgelig i lige måde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

pb2017

Bønnespire skriver:

Mig og min kæreste prøvede i 13 måneder uden held, vi gjorde det hveranden dag og nogle gange handlede det nærmest ikke om andet end den baby vi ville have ind i min mave. Juli måned har været proppet med alt andet end baby tanker og vi havde ikke haft ret meget sex, og så tror jeg bare jeg ventede på at det blev september så vi kunne komme til tjek og måske i behandling, men igår stod jeg med en positiv test  så ved ikke hvad der virker bedst

for i står med en positiv test snart!

Hvor fedt, stort tillykke 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Bønnespire

pb2016 skriver:

Hvor fedt, stort tillykke 

Mange tak

Anmeld Citér

27. juli 2016

pb2017

Bønnespire skriver:

Mange tak

Vi bliver også sendt videre i systemet til september/oktober, men håber sådan det lykkedes for os inden  Både fordi vi står og muligvis skal flytte til efteråret og vores nærmeste fremtid er lidt "usikker" - vi har stadig tid, råd og kæmpe overskud til baby, men vi ved ikke helt hvor vi bor eller hvor jeg arbejder efter 1. januar  Så jeg er ret spændt på de næste måneder! 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Bønnespire

pb2016 skriver:

Vi bliver også sendt videre i systemet til september/oktober, men håber sådan det lykkedes for os inden  Både fordi vi står og muligvis skal flytte til efteråret og vores nærmeste fremtid er lidt "usikker" - vi har stadig tid, råd og kæmpe overskud til baby, men vi ved ikke helt hvor vi bor eller hvor jeg arbejder efter 1. januar  Så jeg er ret spændt på de næste måneder! 

Tror de fleste allerhelst vil lave babyen naturligt, hvis det er muligt, det ville vi ihvertfald, men altså hvis det bare ikke er muligt er man jo også fuldstændig ligeglad med hvordan baby er lavet når det kommer til stykket

Det aldrig fedt med uvished, vi står også selv i en dum boligsituation, men ved at vi nok skal få styr på det inden bebs kommer 

Anmeld Citér

27. juli 2016

pb2017

Bønnespire skriver:

Tror de fleste allerhelst vil lave babyen naturligt, hvis det er muligt, det ville vi ihvertfald, men altså hvis det bare ikke er muligt er man jo også fuldstændig ligeglad med hvordan baby er lavet når det kommer til stykket

Det aldrig fedt med uvished, vi står også selv i en dum boligsituation, men ved at vi nok skal få styr på det inden bebs kommer 

Ja selvfølgelig - jeg glæder mig bare helt ufattelig meget til at stå med de to streger  

Det ved jeg også, at vi har  Jeg hader bare uvidenhed, så jeg ser frem til at finde ud af mere  

Anmeld Citér

27. juli 2016

Bønnespire

pb2016 skriver:

Ja selvfølgelig - jeg glæder mig bare helt ufattelig meget til at stå med de to streger  

Det ved jeg også, at vi har  Jeg hader bare uvidenhed, så jeg ser frem til at finde ud af mere  

Forståeligt 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Debatpigen.

pb2016 skriver:

Så skal det sgu lykkedes denne måned - 11. cyklus vi forsøger   

Denne cyklus forsøger vi os med både bidro gele royal kur til mig, kelpasan til mig og b-daddy til min kæreste  Vi sexer hver dag, og jeg benytter mig af "benene i vejret"-tricket, selvom det måske bare er en myte. Jeg forsøger at fange æl på test, så vi måske kan hygge to gange under æl  

Har du et godt/sjovt trick?  Vi er villige til stortset alt, hvis der er chance for at forbedre chancerne for graviditet  

Måske et håbløst dumt svar.  Men lad hver med at tænke på det. Jeg har prøvet siden maj sidste år.. og står nu med posative test efter jeg havde opgivet alt håbet. Og slet ikke tænkt på det.. :/ 

Anmeld Citér

27. juli 2016

pb2017

Debatpigen. skriver:

Måske et håbløst dumt svar.  Men lad hver med at tænke på det. Jeg har prøvet siden maj sidste år.. og står nu med posative test efter jeg havde opgivet alt håbet. Og slet ikke tænkt på det.. :/ 

Jeg kan simpelthen ikke slå det ud af hovedet, og slet ikke tænke over det  Det er ikke fordi jeg stresser over det eller noget, men følger min cyklus - og vi plejer bare at have sex når vi har lyst (hver anden dag ca) og så ekstra omkring æl  Forstår slet ikke man kan lægge tankerne på hylden og "glemme" det, det er pr automatik bare i mine tanker   På den positive og glade måde  Tænker ikke "åh nej, nu bliver jeg sikkert heller ikke gravid denne gang", men mere "spændende om det lykkedes denne gang, hvad kan vi gøre bedre og sjovere?"  

Anmeld Citér

27. juli 2016

Debatpigen.

pb2016 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke slå det ud af hovedet, og slet ikke tænke over det  Det er ikke fordi jeg stresser over det eller noget, men følger min cyklus - og vi plejer bare at have sex når vi har lyst (hver anden dag ca) og så ekstra omkring æl  Forstår slet ikke man kan lægge tankerne på hylden og "glemme" det, det er pr automatik bare i mine tanker   På den positive og glade måde  Tænker ikke "åh nej, nu bliver jeg sikkert heller ikke gravid denne gang", men mere "spændende om det lykkedes denne gang, hvad kan vi gøre bedre og sjovere?"  

Når man har været igennem alle forsøg. Og når en tæt på sig bliver gravid igen. Så kan man hurtig ligge det på hylden.. gjorde intet denne gang i håb om det ville lykkes. Vores ods var kun 38 procent på vores æg ville sætte sig fast. Så tænkte jeg ikke var så heldig. Men det var jeg åbenbart. Men held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.