Nu skal det sgu være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
20 svar
3 synes godt om
27. juli 2016

pb2017

Så skal det sgu lykkedes denne måned - 11. cyklus vi forsøger   

Denne cyklus forsøger vi os med både bidro gele royal kur til mig, kelpasan til mig og b-daddy til min kæreste  Vi sexer hver dag, og jeg benytter mig af "benene i vejret"-tricket, selvom det måske bare er en myte. Jeg forsøger at fange æl på test, så vi måske kan hygge to gange under æl  

Har du et godt/sjovt trick?  Vi er villige til stortset alt, hvis der er chance for at forbedre chancerne for graviditet  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

Bønnespire

pb2016 skriver:

Så skal det sgu lykkedes denne måned - 11. cyklus vi forsøger   

Denne cyklus forsøger vi os med både bidro gele royal kur til mig, kelpasan til mig og b-daddy til min kæreste  Vi sexer hver dag, og jeg benytter mig af "benene i vejret"-tricket, selvom det måske bare er en myte. Jeg forsøger at fange æl på test, så vi måske kan hygge to gange under æl  

Har du et godt/sjovt trick?  Vi er villige til stortset alt, hvis der er chance for at forbedre chancerne for graviditet  

Bare et godt råd, det er vist ikke nødvendigvis bedre at have sex hver dag, har læst at ens chancer er bedst hvis man har sex hveranden eller hver tredje dag. Det er noget med mandens sædceller  

Anmeld Citér

27. juli 2016

Baby2017

Hejsa!

Da vi var igang med anden cyklus fangede jeg min æl på test. Vi havde sexet hver dag op til og da jeg fik en positiv æl test gjorde vi det to gange på en dag og en gange hver dag de efterfølgende dage.

Vi gjorde det bare i normal stilling og så lå jeg med benene i vejret bagefter hver gang

Vi brugte desuden glidecreme så de små haletudser bedre kunne glide op

Jeg tog gravitamin og havde afholdt manden fra at drikke alt for meget alkohol

Og bum to uger senere havde jeg en positiv test

Anmeld Citér

27. juli 2016

pb2017

Bønnespire skriver:

Bare et godt råd, det er vist ikke nødvendigvis bedre at have sex hver dag, har læst at ens chancer er bedst hvis man har sex hveranden eller hver tredje dag. Det er noget med mandens sædceller  

Har læst det samme, og så har jeg samtidig både læst og hørt, at det ikke betyder det store  Så denne måned forsøger vi med sex hver dag - normalt har vi hver anden-tredje dag 

Anmeld Citér

27. juli 2016

pb2017

Baby2017 skriver:

Hejsa!

Da vi var igang med anden cyklus fangede jeg min æl på test. Vi havde sexet hver dag op til og da jeg fik en positiv æl test gjorde vi det to gange på en dag og en gange hver dag de efterfølgende dage.

Vi gjorde det bare i normal stilling og så lå jeg med benene i vejret bagefter hver gang

Vi brugte desuden glidecreme så de små haletudser bedre kunne glide op

Jeg tog gravitamin og havde afholdt manden fra at drikke alt for meget alkohol

Og bum to uger senere havde jeg en positiv test

Fedt  

Jeg håber også det lykkedes denne gang! Han drikker generelt ikke meget, oftest 3-5 øl lørdag, nogen gange lidt mere  Så kan næsten ikke be ham om at drikke mindre 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Pianisten

Har nu også læst begge ting - altså både det at man skal gøre det hver anden eller tredje dag, men har altså også læst at det ikke har nogen betydning for mandens sædceller og man derfor sagtens kan gøre det hver dag (læste jeg på netdoktor).

Tror det vigtigste er at I har det sjovt og frækt sammen når I dyrker sex og ikke ser det som forpligtende "nu skal vi lave en baby"-sex. Prøver at sige det samme til mig selv, for jeg er netop lige gået i gang med PB, og jeg obsesser så meget over det, at jeg er bange for at stresse min krop Tror også man skal huske at slappe af - så er chancerne nok størst

Anmeld Citér

27. juli 2016

Baby2017

pb2016 skriver:

Fedt  

Jeg håber også det lykkedes denne gang! Han drikker generelt ikke meget, oftest 3-5 øl lørdag, nogen gange lidt mere  Så kan næsten ikke be ham om at drikke mindre 

Jeg fortalte bare at det ikke var sundt for sæd og så turde han næsten ikke drikke

Jeg  virkelig for to streger til dig

Anmeld Citér

27. juli 2016

pb2017

Pianisten skriver:

Har nu også læst begge ting - altså både det at man skal gøre det hver anden eller tredje dag, men har altså også læst at det ikke har nogen betydning for mandens sædceller og man derfor sagtens kan gøre det hver dag (læste jeg på netdoktor).

Tror det vigtigste er at I har det sjovt og frækt sammen når I dyrker sex og ikke ser det som forpligtende "nu skal vi lave en baby"-sex. Prøver at sige det samme til mig selv, for jeg er netop lige gået i gang med PB, og jeg obsesser så meget over det, at jeg er bange for at stresse min krop Tror også man skal huske at slappe af - så er chancerne nok størst

Kan ikke huske hvor jeg har læst det - har efterhånden læst så mange forskellige ting  

Tror du har helt ret, og vi er gode til at have fræk sex og ikke "lav baby sex"  Vi sørger bare for at han til sidst kommer oppe i mig  Selvfølgelig er der et tidspunkt lige omkring æl, hvor man tænker lidt ekstra over det 

Held og lykke med det, håber ikke i skal vente lige så længe 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Bønnespire

Mig og min kæreste prøvede i 13 måneder uden held, vi gjorde det hveranden dag og nogle gange handlede det nærmest ikke om andet end den baby vi ville have ind i min mave. Juli måned har været proppet med alt andet end baby tanker og vi havde ikke haft ret meget sex, og så tror jeg bare jeg ventede på at det blev september så vi kunne komme til tjek og måske i behandling, men igår stod jeg med en positiv test  så ved ikke hvad der virker bedst

for i står med en positiv test snart!

Anmeld Citér

27. juli 2016

Pianisten

pb2016 skriver:

Kan ikke huske hvor jeg har læst det - har efterhånden læst så mange forskellige ting  

Tror du har helt ret, og vi er gode til at have fræk sex og ikke "lav baby sex"  Vi sørger bare for at han til sidst kommer oppe i mig  Selvfølgelig er der et tidspunkt lige omkring æl, hvor man tænker lidt ekstra over det 

Held og lykke med det, håber ikke i skal vente lige så længe 

Haha ja, jeg indrømmer også at jeg allerede nu er begyndt at jagte min ægløsning med ÆL-teste  Er bare så spændt!! Og tak! Håber heller ikke vi skal vente alt for længe. Krydser også for at det lykkedes jer I dette forsøg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.