Dyrker i sex under menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2016

CC79

Nej pga fornemmelsen og blodet der sviner. Tror heller ikke manden er interesseret og jeg bløder voldsomt i de første 4 dage så det vil være ubehageligt. Så nej vi har en uges tvungen pause her når cyklussen har været startet op og har heller aldrig haft lysten til det undervejs heller ikke som yngre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

MorDk

Nej jeg synes ikke det er så lækkert...

Anmeld Citér

27. juli 2016

Mullesmith

Jeg har en veninde der siger hun bare dyrker sex samtidig med hun har tampon i, så bløder det jo ikke!!  Jeg ka. Da slet ikke forestille mig at skulle det. Og nej vi har nærmest aldrig sex uanset mens eller ej.  

Anmeld Citér

27. juli 2016

God-mor

Anonym skriver:

Vi gør desværre ikke da min mand ikke kan lide det. 

NEJ det har jeg bestemt ikke lyst til. Det er klart et no go lige de 3-4 dage det varer.

Anmeld Citér

27. juli 2016

Kattha

Mullesmith skriver:

Jeg har en veninde der siger hun bare dyrker sex samtidig med hun har tampon i, så bløder det jo ikke!!  Jeg ka. Da slet ikke forestille mig at skulle det. Og nej vi har nærmest aldrig sex uanset mens eller ej.  

Øøh Kan man det? Hvordan? Det kan jeg godt nok heller ikke forestille mig.. Har kun hørt noget lignende engang, men der var det fordi pigen havde glemt tamponen var der i fuldskab, og så skulle til lægen for at få den ud, den var jo ikke til at få fat i...

Anmeld Citér

27. juli 2016

Mullesmith

Kattha skriver:

Øøh Kan man det? Hvordan? Det kan jeg godt nok heller ikke forestille mig.. Har kun hørt noget lignende engang, men der var det fordi pigen havde glemt tamponen var der i fuldskab, og så skulle til lægen for at få den ud, den var jo ikke til at få fat i...

Jeg forestiller mig også bare at hun har sådan en kæmpe skede at man kan have en hel arm derinde  hehe ej men altså nej jeg kan simpelthen ikke forstå det og hun fortæller om det som om det er helt normalt og man kan slet ikke mærke noget. 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Kattha

Mullesmith skriver:

Jeg forestiller mig også bare at hun har sådan en kæmpe skede at man kan have en hel arm derinde  hehe ej men altså nej jeg kan simpelthen ikke forstå det og hun fortæller om det som om det er helt normalt og man kan slet ikke mærke noget. 

Haha, det tænkte jeg også lidt Men ret mærkeligt..

Anmeld Citér

27. juli 2016

Mullesmith

Kattha skriver:

Haha, det tænkte jeg også lidt Men ret mærkeligt..

Hehe jah total! Godt man ikke er så slap Hahahahaha 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.