Dyrker i sex under menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: dyrker i sex under menstruation?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.247 visninger
27 svar
22 synes godt om
26. juli 2016

Anonym trådstarter

Vi gør desværre ikke da min mand ikke kan lide det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Pianisten

I slutningen af menstruationen kan vi godt finde på det, hvis vi ikke lige kan vente den ekstra dag eller to på at det aftager helt Ellers har vi gjort det et par gange i badet - så synes jeg ikke man mærker det store til det Men nej, ville nok ikke gøre det i sengen i den periode hvor jeg bløder mest - så ligner alting jo noget fra en gyserfilm, og det vil jeg helst undgå 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Rauw

Nej Vil gerne bare være i fred og spise kager når jeg har mit lort. Har altid pisse ondt. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Mo9ca

Min mand bliver øjeblikkelig slap hvis vi bliver overrasket af en lidt for tidlig mens

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hvis fyren er ligeglad med det så er jeg også. Man kan jo bare gå i bad bagefter :-)

Anmeld Citér

26. juli 2016

Mor til F

Vi gør. Min mand har konstant lyst til sex - kan ikke helt forstå det. Vi gør det dog kun hvis jeg også har lyst - det svinger efter hvordan min mens er. Hvis jeg er ekstremt oppustet og har mange smerter, har jeg på ingen måde lyst. 

Jo lyst til chokolade! ��

Anmeld Citér

26. juli 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har ikke. Men det er på grund af mig. Føler det bliver et blodbad. Desuden har jeg som regel en del smerter. 

Vi kan godt en sjælden gang på den sidste dag med lidt brunligt udflåd have sex i badet. Men det gør os intet at undvære i de få dage det handler om.

Anmeld Citér

26. juli 2016

Just123

Min mand har lyst til sex hele tiden, vi har det naturligvis kun når vi begge har lyst  - men ofte i slutningen af menstruationen, når det ikke bløder så meget  min mand er ligeglad, vi går bare i bad bag efter - han 'overtaler' mig på en god måde, hvis jeg lige synes det er lidt for 'beskidt' (som jeg ofte gør når jeg har det, kan slet ikke komme nok i bad). Men når jeg lige glemmer det og bare slapper af, så synes jeg det er rigtig godt, efter et par dages pause 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Kofoed.

Vi gør nogle gange, kommer an på lyster der bliver for voldsomme eller at vi ikke ved mens er kommet �� kæresten er dog ikke fan af det, men det er ikke værre end, at man kan tage et bad bagefter ��

Anmeld Citér

27. juli 2016

B&J

Rauw skriver:

Nej Vil gerne bare være i fred og spise kager når jeg har mit lort. Har altid pisse ondt. 

Ej hvor var det fantastisk skrevet det var lige det jeg tænker på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.