Anonym skriver:
B-Daddy, det må jeg lige notere 
Ej hvad sagde de om natur medicin?? Altså ikke fordi jeg tager noget, jeg har bare hørt om mange der har gjort det 
Ja der er heller ikke rigtigt andet for end at trække vejret dybt og se tiden an 
Jeg prøver at se det som en positiv ting at vi nu skal til de tests, fordi som min læge sagde til mig, så kan næsten alle hjælpes. Min læge er simpelthen så rar. Han klappede mig på skulderen og sagde "nu bliver altid snart godt og du bliver snart gravid" 
Jamen det kan gå ind og modvirker behandlingerne. Så som hvis du skal have hormoner så kan det modvirke effekten så de får svært ved at modne dine æg, selv om de fylder mere hormon på.
Og det var al slags hun sagde man ikke skulle bruge. Både baby klister og andet halløj.
Det bedste du kan gøre for dig selv er at stresse fuldstændig af. Det hjalp for mig.
Ved første forsøg var jeg selv stresset, ikke alarmerende, men så jeg kunne mærke at nu skulle jeg koble helt af. Så var hjemme noget tid hvor jeg kunne mærke der stadig ikke var helt ro på kroppen. Så det forsøg lykkedes ikke. Andet forsøg der gik jeg stadig hjemme. Og var helt afslappet og slet ingen tegn på stress længere. Jeg fik ikke engang det mindste glas vin eller noget fra min menstruation af og ingen kaffe. Jeg er ret sikker på at alt det var med til at hjælpe det på vej. Jeg har også læst at man tager nemmere ved når man har været udsat for solens stråler i en periode inden. Så man er ladet op på d vitaminer. Og der var jeg også inden. Der var så lækker vejr da jeg gik hjemme.
Det lyder som en rigtig god læge. Det er dejligt.
Det er også det eneste rigtige at bevare et positivt sind og kun glæde sig til al det man skal igennem.
Anmeld
Citér