G test spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Hvornår kan jeg så regne med at bløde? Så vil jeg endelig bare gerne have det ud af min krop så hurtigt som muligt hvis det alligevel er dødt

Ved desværre ikke hvordan det fungerer med blødning. Men forstår godt at ventetiden er forfærdelig. I det mindste får du vished i morgen. Blodprøver er jo altid bedre end de dumme streger, man prøver at tyde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Ved desværre ikke hvordan det fungerer med blødning. Men forstår godt at ventetiden er forfærdelig. I det mindste får du vished i morgen. Blodprøver er jo altid bedre end de dumme streger, man prøver at tyde. 

Ja så må jeg spørge lægen til råds selvom det ikke er min egen læge, de er gået på ferie jeg er så mange for at jeg ender med først at bløde når vi skal til Tyrkiet, for det kommer til at høre SÅ ondt

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Ja så må jeg spørge lægen til råds selvom det ikke er min egen læge, de er gået på ferie jeg er så mange for at jeg ender med først at bløde når vi skal til Tyrkiet, for det kommer til at høre SÅ ondt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.