G test spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juli 2016

Anonym trådstarter

Kan en test godt gå fra tydelig positiv til helt negativ på under 24 timer ? Har hverken blødt eller haft ondt? Er så forvirret?! er 5+1 idag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

GrønStjerne

Det har jeg ikke hørt om før. Har du brugt et andet mærke? Det lyder mærkværdigt hvis det er den samme slags test.

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Det har jeg ikke hørt om før. Har du brugt et andet mærke? Det lyder mærkværdigt hvis det er den samme slags test.

Nej det er den samme slags :s den er gået fra positiv til negativ meget hurtigt. 4+5 var den tydelig, 4+6 testede jeg ik, 5+0 var den lidt svagere men også lavet på tyndt urin om eftermiddagen og så idag 5+1 total negativ  

Anmeld Citér

24. juli 2016

Bb2015

Det lyder mærkeligt.. Jeg ville nok ringe til lægen.  Håber den stadig er der.

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Det lyder mærkeligt.. Jeg ville nok ringe til lægen.  Håber den stadig er der.

Skal ha taget blodprøve igen imorgen, fik taget inden weekenden og der var den fin, så forstår jeg ikke hvordan alt spor af hcg pludselig er væk når jeg ingen smerter har haft eller har blødt rigtigt :s

Anmeld Citér

24. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Kan en test godt gå fra tydelig positiv til helt negativ på under 24 timer ? Har hverken blødt eller haft ondt? Er så forvirret?! er 5+1 idag

Lyder øv håber for dig det ikke er noget, bare en fejl i testen .. Har du prøvet at tage en ny igen? 

Ellers kan det være smerterne og blødningen kommer, at det med testen kun er en start på at du vil miste? Krydser alt det bedste jeg kan for at bebs stadig har det godt og bliver 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Lyder øv håber for dig det ikke er noget, bare en fejl i testen .. Har du prøvet at tage en ny igen? 

Ellers kan det være smerterne og blødningen kommer, at det med testen kun er en start på at du vil miste? Krydser alt det bedste jeg kan for at bebs stadig har det godt og bliver 

Nej har ikke taget en ny, måske jeg sku prøve en aften test i stedet, men når jeg er så langt henne burde den bare ikke ku gå helt fra positiv til negativ

Anmeld Citér

24. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Nej har ikke taget en ny, måske jeg sku prøve en aften test i stedet, men når jeg er så langt henne burde den bare ikke ku gå helt fra positiv til negativ

Nej vil jeg ikke mene hvert fald :/ prøv en ny til aften og se hvad den viser. Heldigvis skal du ha taget blodprøver i morgen.. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

KissMeKissMeKissMe

Hcg's halveringstid er ikke så lang. Så hvis kroppen stopper med at producere det så går det ok hurtigt. Så jeg synes at positiv til negativ på 3 dage lyder ok sandsynligt. Det svarer lidt til når man tager ægløsningssprøjten. Der er vist hvad der svarer til hcg på 5000, og den er jo oftest ude på en uges tid. Så en positiv test på 4+5 tænker jeg kan forsvinde hurtigere, da hcg nok ikke er 5000 der. 

Men håber selvfølgelig at der er en fejl på testen. Men hvis ikke, tror jeg ikke, du skal være bange for, at din krop er "unormal" mht ændring i tests 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Hcg's halveringstid er ikke så lang. Så hvis kroppen stopper med at producere det så går det ok hurtigt. Så jeg synes at positiv til negativ på 3 dage lyder ok sandsynligt. Det svarer lidt til når man tager ægløsningssprøjten. Der er vist hvad der svarer til hcg på 5000, og den er jo oftest ude på en uges tid. Så en positiv test på 4+5 tænker jeg kan forsvinde hurtigere, da hcg nok ikke er 5000 der. 

Men håber selvfølgelig at der er en fejl på testen. Men hvis ikke, tror jeg ikke, du skal være bange for, at din krop er "unormal" mht ændring i tests 

Hvornår kan jeg så regne med at bløde? Så vil jeg endelig bare gerne have det ud af min krop så hurtigt som muligt hvis det alligevel er dødt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.