Pludselig dårlig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2016

MissTas

årgang84 skriver:

Kommer på ordentligt på toilet her i varmen også?  

Hvad led dit blodtryk ligger det lidt i den lave ende?  

Har du fået målt dit blodsukker eller den der test??  

Men hvis du er nervøs søg råd bvagtlægen idag eller egen læge imorgen mandag 

Er ikke disponibel for sukkersyge og havde jeg heller ikke min sidste graviditet. Havde lige spist frokost, så blodsukkeret kan heller ikke ha været lavt.. Men har det lidt bedre nu og lillebror er aktiv i maven, så tager det bare lidt med ro

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

MissTas

årgang84 skriver:

Kommer på ordentligt på toilet her i varmen også?  

Hvad led dit blodtryk ligger det lidt i den lave ende?  

Har du fået målt dit blodsukker eller den der test??  

Men hvis du er nervøs søg råd bvagtlægen idag eller egen læge imorgen mandag 

Sidst jeg var til tjek for 2 uger siden lå det på 100/55 så til den lave side .. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

FrkLarsen

MissTas skriver:

Hej .. Ee i uge 22 og oplevede nu her at jeg pludselig ud af den blå luft blev virkelig dårlig.. Har lige spist frokost og så blir jeg total svimmel, kan ikke stå på mine ben, begynder at svede og føler jeg skal kaste op.. Har det stadig sådan, føler mig helt fuld og ustabil på benene er det normalt eller skal jeg være bekymret?

Jeg har prøvet præcis det samme, det er ca en uge siden nu. Jeg drak lidt sodavand da jeg er overbevist om at den var blodsukkeret den var gal med.  Jeg fik det bedre efter 10min med koldsved, svimmelhed, blackout for øjnene og svigtende ben 

Anmeld Citér

24. juli 2016

ESV

MissTas skriver:

Sidst jeg var til tjek for 2 uger siden lå det på 100/55 så til den lave side .. 

Bare lige OFF topic, husk at snakke med din JM om det, jeg har også BT til den lave side på trods af overvægt og var slet ikke forberedt på hvor dårlig jeg ville blive under KS og de første 10 dage efter var jeg død hamrende svimmel konstant, nu her på 12 dagen efter er der ved at være tilbage til normalt men jeg var ikke forberedt på det så blev lidt forskrækket over at svimmelheden ikke bare forsvandt. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Mo9ca

MissTas skriver:

Altså sidst jeg var til tjek lå mit blodtryk på 100/55, så der var det da lidt til den lave side.. Men har ikke oplevet i min graviditet at have det sådan endnu :/ så blev sq lidt skræmt.. Men tror bare det var blodtryksfald.. For efter 2-3 timer gik det lidt bedre ..

Er det første gang du har sådan et blodtryksfald? Hvis det jævnligt er noget du mærker til skulle du måske finde ud af hvilke fødevarer der kan hæve dit blodtryk. Jeg ved i hvert fald at lakrids, rødt kød (stegt selvfølgelig), og rødvin kan være med til at hæve det. Pøj, pøj med det.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

25. juli 2016

mija

Det er sket for mig et par gange under min graviditet, så sent som igår faktisk.. Og lægen siger det et et fald i blodtrykket, som kan skyldes varmen, væskemangel, ubelance i kroppen pga hormoner eller især jernmangel.. Hvis det sker for dig igen, så lig dig på ryggen med benene oppe på en stol el.lign i 45 grader, og af med overtøj så du får luft, på den måde får du blod til hjernen igen

Anmeld Citér

25. juli 2016

MissMoon

Er 12+3 og har det på samme måde engang imellem, men har også meget lavt blodtryk, kan det være det?

Anmeld Citér

26. juli 2016

ønskebørn74

MissTas skriver:

Hej .. Ee i uge 22 og oplevede nu her at jeg pludselig ud af den blå luft blev virkelig dårlig.. Har lige spist frokost og så blir jeg total svimmel, kan ikke stå på mine ben, begynder at svede og føler jeg skal kaste op.. Har det stadig sådan, føler mig helt fuld og ustabil på benene er det normalt eller skal jeg være bekymret?

Ja, læs om symptomer på diabetes.

Svangerskabs betinget diabetes er en mulighed..

Anmeld Citér

26. juli 2016

MissTas

ønskebørn74 skriver:

Ja, læs om symptomer på diabetes.

Svangerskabs betinget diabetes er en mulighed..

Ikke lige umiddelbart de symptomer jeg har har ikke tørst, træthed og øget tissetrang..tissetrangen har været der hele graviditeten.. Ellers er det pludselig svimmelhed jeg døjer med hvor jeg efterfølgende kaster op.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.