Pludselig dårlig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
18 svar
5 synes godt om
24. juli 2016

MissTas

Hej .. Ee i uge 22 og oplevede nu her at jeg pludselig ud af den blå luft blev virkelig dårlig.. Har lige spist frokost og så blir jeg total svimmel, kan ikke stå på mine ben, begynder at svede og føler jeg skal kaste op.. Har det stadig sådan, føler mig helt fuld og ustabil på benene er det normalt eller skal jeg være bekymret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

Kattha

MissTas skriver:

Hej .. Ee i uge 22 og oplevede nu her at jeg pludselig ud af den blå luft blev virkelig dårlig.. Har lige spist frokost og så blir jeg total svimmel, kan ikke stå på mine ben, begynder at svede og føler jeg skal kaste op.. Har det stadig sådan, føler mig helt fuld og ustabil på benene er det normalt eller skal jeg være bekymret?

Ved desværre ikke om det kan være noget alvorligt jo.. Men måske er du kommet til at mangle væske, uden at du lige har lagt mærke til det? Med så meget varme nu her.. Prøv at drikke et par store glas vand til at starte med, måske vil det begynde at hjælpe? Håber du får det bedre snart.

Anmeld Citér

24. juli 2016

MissTas

Kattha skriver:

Ved desværre ikke om det kan være noget alvorligt jo.. Men måske er du kommet til at mangle væske, uden at du lige har lagt mærke til det? Med så meget varme nu her.. Prøv at drikke et par store glas vand til at starte med, måske vil det begynde at hjælpe? Håber du får det bedre snart.

Drikker mere end rigeligt og har drukket to glas saft og et glas vand til frokosten .. :/ 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Kattha

MissTas skriver:

Drikker mere end rigeligt og har drukket to glas saft og et glas vand til frokosten .. :/ 

Jamen, hvis det bliver ved, ville jeg nok ringe og spørge vagtlægen for en sikkerheds skyld, ved ikke om jeg er for hys.. Kunne godt lyde fra din beskrivelse som fald i blodtrykket. Du skal i hvert fald hvile dig, så du ikke risikerer at falde.

Anmeld Citér

24. juli 2016

MissTas

Kattha skriver:

Jamen, hvis det bliver ved, ville jeg nok ringe og spørge vagtlægen for en sikkerheds skyld, ved ikke om jeg er for hys.. Kunne godt lyde fra din beskrivelse som fald i blodtrykket. Du skal i hvert fald hvile dig, så du ikke risikerer at falde.

Tak for svar,. Ved heller ikke om det er for hus at ringe og spørge vagtlægen af.. Er stadig meget svimmel .. Har jeg været nogle timer nu .. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Kattha

MissTas skriver:

Tak for svar,. Ved heller ikke om det er for hus at ringe og spørge vagtlægen af.. Er stadig meget svimmel .. Har jeg været nogle timer nu .. 

Hvis du vælger at ringe, så understreg at du har drukket masser af vand, hvis du selv mener at du har. Så de ikke bare fokuserer på det.

Anmeld Citér

24. juli 2016

MissTas

Kattha skriver:

Hvis du vælger at ringe, så understreg at du har drukket masser af vand, hvis du selv mener at du har. Så de ikke bare fokuserer på det.

Det har jeg.. Og siger jeg ikke bare for sjov er kendt med nyresten, så skal drikke minimum 2-3 l om dagen og det gør jeg

Anmeld Citér

24. juli 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Kommer på ordentligt på toilet her i varmen også?  

Hvad led dit blodtryk ligger det lidt i den lave ende?  

Har du fået målt dit blodsukker eller den der test??  

Men hvis du er nervøs søg råd bvagtlægen idag eller egen læge imorgen mandag 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Mo9ca

MissTas skriver:

Jeg har haft/har det samme. Prøvede endda engang at kollapse fordi jeg var på nippet til at besvime. Det lyder som et væsentligt fald i blodtrykket. Er dit generelt lavt? Har du prøvet det før? Og hvornår sker det? Er det før el. Efter måltid at du har det?

God bedring til dig.

Mvh. M

Anmeld Citér

24. juli 2016

MissTas

Mo9ca skriver:

Jeg har haft/har det samme. Prøvede endda engang at kollapse fordi jeg var på nippet til at besvime. Det lyder som et væsentligt fald i blodtrykket. Er dit generelt lavt? Har du prøvet det før? Og hvornår sker det? Er det før el. Efter måltid at du har det?

God bedring til dig.

Mvh. M

Altså sidst jeg var til tjek lå mit blodtryk på 100/55, så der var det da lidt til den lave side.. Men har ikke oplevet i min graviditet at have det sådan endnu :/ så blev sq lidt skræmt.. Men tror bare det var blodtryksfald.. For efter 2-3 timer gik det lidt bedre ..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.