Regler for vask i egendom m.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2016

Kløver

Tror det er meget forskelligt og alt efter hvad det er. Ved mange udnytter at sætte vask over om natten og så er det klar til at hænge ud/tørretumble når man står op, men er nok mere hvis man bor i hus. 

Jeg synes der er stor forskel på at bore i feks vægge, rigtig høj musik(fest) og så at vaske tøj men er selvfølgelig uheldigt hvis det er meget larmende maskiner der er. 

Tænker det er normalt at der er ro fra kl 22-6 i hverdage og 24-6 i weekender 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2016

migxher

Her hvor jeg bor skal der være ro fra 22 til 8, vist nok lidt længere om søndagen. Det vil sige ingen boremaskine, musik osv. Og heller ikke brug af tørretumbler, vaskemaskine må man vist gerne. 

Vores etage bygning er ellers ikke super højlydt synes jeg, men jeg kunne nu sagtens høre det da vores overbo så alligevel valgte at bruge tørretumbler kl 23 om aftenen. Så jeg kan godt forstå den regel.  

men vi er nu ellers gode til at tage hensyn i vores bygning synes jeg og lige tænke os om inden man borer eller larmer højt på anden måde. og der giver bare en rigtig god stemning synes jeg  

Anmeld Citér

25. juli 2016

Zelinasmor

Jeg bor i nyere byggeri i 5 etager. Vi har alle vaskemaskine/tørretumbler og opvaskemaskine. Vi har ikke regler for sådanne ting og der genere ikke mig hvis andre vasker osv sent/tidligt. Gør selv det samme da det oftest er tidlig morgen eller sen aften jeg har tid til at vaske tøj. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.