Nabo uenighed - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2016

Guldlok88

Jeg sover kun i trusser, og jeg går altid kun rundt i dem og laver morgenmad mm inden jeg hopper i bad.. Og hvis folk glor på mine brister og ikk kan lide det er det deres problem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

Kattha

Det er fuldstændig din ret at gå i det du har lyst til i dit eget hjem. Det skal hun da slet ikke hidse sig sådan op over. Når det er sagt, så er vi herhjemme også glade for at spankulere rundt i ingenting. Jeg synes dog ikke det er særlig rart at folk kan se mig, faktisk i det hele taget, for lidt tøj eller ej - mit hjem, og vil gerne have fred for blikke. Men vil ikke lukke for, så jeg er ret glad for de der gammeldags gennemsigtige gardiner, som lukker alt lyset ind, men folk kan ikke se ind om dagen. Især godt, nå der i flere måneder hænger håndværkere udenpå bygningen, det ville også være synd at distrahere dem så meget

Anmeld Citér

24. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ligesom dig holder jeg af at gå i meget lidt tøj i min lejlighed. Det gør jeg sådan set året rundt da min lejlighed er ret varm året rundt uden at jeg tænder for varmen.

Om sommeren går jeg endda ud på min altan uden tøj på, og min datter ligeså.

Det er mit hjem og der er ingen der skal bestemme hvor meget eller lidt tøj jeg skal have på der. Skulle der være nogen der finder synet stødende kan de kigge væk

Anmeld Citér

24. juli 2016

EnGodMor

Du skal overhovedet ikke bekymrer dig om, hvordan du går klædt i dit eget hjem. 

Begynd og gå nøgen rundt i stedet for ha ha 

men jeg tænker lidt, mon ikke det er hende som bare er misundelig over, at hendes måm kigger lidt på dig

Anmeld Citér

24. juli 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Hold da op! Det må bunde i hendes egen usikkerhed/jalousi! Du er inde i dit eget hus, og du har faktisk tøj på.. Hvordan dælen ville hun håndtere at være på stranden eller i en park, hvor fol ligger i badetøj?!

Kan godt forstå, du bliver en kende chokeret over den behandling, hun har givet dig. Jeg ville gå udenom hende, og hvis hun selv opsøger dig, må du simpelthen gøre hende det klart, at hun ikke skal blande sig i, hvad du går klædt i. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

MorTil3+

Det er deres problem. Jeg går og rundt uden tøj på hjemme, vi har dog ingen naboer, men går da også tit i haven i bh og trusser/shorts og vi bor ud til en trafikeret landevej. Kan ikke se forskellen på det og så en bikini på stranden.

Anmeld Citér

25. juli 2016

Kløver

Jeg synes det kommer an på om de direkte skal stå og glo for at få øje på noget eller om det er frit udsyn 

er der frit udsyn ville jeg synes det er alm pli at tage lidt hensyn, skal de direkte stå og gøre en indsats for at kigge ind må de lade være at udspionere  

frit udsyn kan bla være vinduer der nemt ligger i frit udsyn til hinanden, feks har vi boet et sted hvor køkkenvinduerne var direkte overfor hinanden og derfor ret svært ikke at se til hinanden, kunne ikke rigtig undgåes og eer havde jeg nok følt det generende hvis hun havde stået topløs og lavet mad osv. Og det ville ikke handle om hverken jalousi eller andet i den dur men om alm høflighed  

Ifht din fortælling skal jeg ikke kunne sige hvor det hører ind under men overfusningen er absolut ikke ok. Blev eer snakket pænt om det, var historien måske en helt anden

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym

De er sgu da perverse! Sådanne nogle vindueskiggere?! Er de så klamme, at de ikke KAN lade være med at kigge ind af andres vinduer,? Det er da krænkning af privatlivetsfred! Man må gå klædt/afklædt som man vil i eget hjem. sELVFØLGELiG! At DE stiller sig og kigger - det er da deres mærkelige fetish!

Generelt synes jeg så også, at det er en mærkelig ting, at folk bliver stødt og ikke KAN kigge væk, hvis nogen går "mærkeligt" klædt i følge DERES mening. Der godt nok mange, som så har er problem. Jeg kigger bare væk, eller til jer "nåh, hun kan lide sine bryster - heldigt!" Eller "sikke fine biceps - dem kan jeg godt forstå, han er glad for"

Det er da en mærkelig tendens, at andre skal bestemme, hvad man skal gå/ikke gå i

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.