Nabo uenighed - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
17 svar
63 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juli 2016

Anonym trådstarter

Okay, jeg håber virkelig at i synes det her er lige så langt ude som jeg selv synes... Here we go;

Jeg er for nylig flyttet i hus med min søn. Nabo parret er et ungt par der drikker og skændes og råber en masse, jeg hilser på dem, men ellers ingen kontakt. Nå, så til problemet - idag blev jeg overfuset (følte jeg ihvertfald) af nabo konen; de kan åbenbart se ind af mine vinduer fra deres første sal hvor de opholder sig mest og da det er varmt (og mit eget hjem) går jeg pt rundt i enten en top og trusser eller undertøj, og det generede hende meget. Hun nævnte bla hendes mand ikke kunne koncentrere sig og kaldte mig alle mulige ting. Jeg forsøgte roligt at sige 'undskyld', men forklarede at jeg følte jeg måtte klæde mig som jeg ville inde hos mig selv, og så blev hun endnu mere sur og jeg endte med bare at skynde mig ind og låse døren. Jeg synes virkelig det her er langt ude og jeg er helt i chok. Men her i efterscenariet bliver jeg i tvivl om jeg måske burde tage mere hensyn? 

Hvad siger i? Jeg er helt rundt på gulvet lige nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2016

FruStolpe

Hvis de ikke kan tåle synet -uanset hvorfor.  Så må de lade være med at glo ind af andres vinduer 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Soonmom

Jeg synes at man skal dække sig til offentligt, men når det nu er inde i din egen lejlighed, synes jeg måske det er lidt overkill at blive sur over, men måske hun er meget jaulox, og hendes kæreste ikke kan lade være med at kigge.
Hvis jeg vidste at andre kiggede på mig når jeg går hjemme i lidt tøj, ville jeg nok rulle for eller tage mere på, men kun fordi JEG ikke ville bryde mig om at stå til offentlig skue

Anmeld Citér

23. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Okay, jeg håber virkelig at i synes det her er lige så langt ude som jeg selv synes... Here we go;

Jeg er for nylig flyttet i hus med min søn. Nabo parret er et ungt par der drikker og skændes og råber en masse, jeg hilser på dem, men ellers ingen kontakt. Nå, så til problemet - idag blev jeg overfuset (følte jeg ihvertfald) af nabo konen; de kan åbenbart se ind af mine vinduer fra deres første sal hvor de opholder sig mest og da det er varmt (og mit eget hjem) går jeg pt rundt i enten en top og trusser eller undertøj, og det generede hende meget. Hun nævnte bla hendes mand ikke kunne koncentrere sig og kaldte mig alle mulige ting. Jeg forsøgte roligt at sige 'undskyld', men forklarede at jeg følte jeg måtte klæde mig som jeg ville inde hos mig selv, og så blev hun endnu mere sur og jeg endte med bare at skynde mig ind og låse døren. Jeg synes virkelig det her er langt ude og jeg er helt i chok. Men her i efterscenariet bliver jeg i tvivl om jeg måske burde tage mere hensyn? 

Hvad siger i? Jeg er helt rundt på gulvet lige nu.

Synes på ingen måde at du skal tage hensyn. Du er inde i din egen lejlighed. Om du så ville ligge og lave nøgen yoga på gulvet så er det det du skal. De må sq lykke øjnene eller rulle deres gardiner for.

det kan aldrig blive dit problem. 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Bshizzle

Du skal da SLET ikke bekymret dig om DERES problem ! 

Jeg ville selv ha lov til at gå halv nøgen eller helt nøgen i mit hjem.. Indenfor! Bum! 

Gør præcis hvad du gør.. 

Anmeld Citér

23. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er helt i din ret til at gå klædt som du vil, når du er på egen matrikel!!

Dog ville jeg efter sådan en besked selv være ubehalig til mode, og måske tage en længer "undertrøje" på, så jeg ik følte mig helt så blottet.

Siger de noget en anden gang, ka du jo forslå at de trækker deres gardiner for, hvis de ik ka tåle synet!!

Det er i hvert fald ik dit problem!! Vh stine

Anmeld Citér

23. juli 2016

Sedigfor

Har oplevet lidt alla det samme dog bare med et ældre ægtepar. Af en eller anden grund kigger de ALTID op til min lejlighed.. De boe i stuen og jeg første sal ( vi bor overfor hinanden ) så en dag hvor jeg havde været i bad da min datter sov, havde jeg glemt håndklæde, også måtte jeg igennem stuen for at få et, også sad de og gloede op. Og næste dag. Fik jeg " pænt " af vide jeg skulle tage mere tøj på.. Sagde så igen, at de kunne lade vær med at glo op til MIN lejlighed.. Færdig bum, din lejlighed din egen beslutning (: skal siges de aldrig kigger op længere .

Anmeld Citér

23. juli 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Jeg tror jeg fortsætter med at klæde mig som jeg vil, jeg bliver ikke usikker eller ubehagelig til mode over at jeg "ved de kigger", ikke for at lyde pervers, men jeg er egentlig bare virkelig ligeglad. Ville bare gerne have be- eller afkræftet om jeg var hensynsløs hvis jeg fortsatte med at 'klæde mig efter vejret' 

Tak for jeres svar og tanker. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

AogA

Du kan da klæde dig som du vil i dit hus! Og i din have for den sags skyld  Jeg har da også kun undertøj på når jeg går rundt herhjemme i vores hus om morgenen, og når jeg har været i bad går jeg tit nøgen fra badeværelse til soveværelse. Har heldigvis ikke hørt nogen klager fra mine naboer endnu, men hvis de siger noget får de bare at vide at så kan de lade være at glo ind af naboens vinduer  Ville heller aldrig klage hvis jeg så en af mine naboer gå rundt letpåklædte i deres hjem, ville nok bare lade være med at kigge derind en anden gang 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Liv_86

Så længe du er inden for din grund synes jeg det er fint. Jeg render også nogen gange nogen rundt og hvis folk kiggede ind af mine vinduer er det da deres problem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.