Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
qp skriver: Hvad i alverden kan få et menneske til, at oprette en fake profil med fake billeder, både af sig selv, sin mand, børn og ydmere et mavebillede som som slet ikke er ens eget? Og endvidere oprette tråde om, at vi skal gætte kønnet på babyen, en om om hvilke navne det skal være og så en hvor man fortæller, at man er måtte en tur på hospitalet og nu tror, at man vil føde før tid?Ja nogle ved vidst godt hvilken profil jeg refererer til men denne tråd handler om hvad der får et menneske til, at udgive sig for, at være en anden?Hvad er det personen bag skærmen vil opnå via dette? Har i kendskab til lignende historier?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er jeg dum eller hva ?? Jeg fatter åbenbart ikke en meter
Bubbi skrev:Tanja der har været endnu en fake profil herinde. Hvis du kigger på det link det er blevet sat herinde, har du debatten hvor hun blev "afsløret" [Paragraf slettet, da der var tale om en fejl, og Bubbi ønsker ikke at hænge nogen ud - Henrik]
brandt-camilla skriver:Tror ik det er den samme.. Det er i hvert fald to forskellige navne..
Bubbi skriver:Mange tak.. Tror den lur som har kaldt på mig hele dagen, skal være NU.. Inden jeg får lavet flere skader
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128