Fake profiler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. september 2009

qp

Hvad i alverden kan få et menneske til, at oprette en fake profil med fake billeder, både af sig selv, sin mand, børn og ydmere et mavebillede som som slet ikke er ens eget?

Og endvidere oprette tråde om, at vi skal gætte kønnet på babyen, en om om hvilke navne det skal være og så en hvor man fortæller, at man er måtte en tur på hospitalet og nu tror, at man vil føde før tid?

Ja nogle ved vidst godt hvilken profil jeg refererer til men denne tråd handler om hvad der får et menneske til, at udgive sig for, at være en anden?

Hvad er det personen bag skærmen vil opnå via dette?

Har i kendskab til lignende historier?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Harfeletten

qp skriver:

Hvad i alverden kan få et menneske til, at oprette en fake profil med fake billeder, både af sig selv, sin mand, børn og ydmere et mavebillede som som slet ikke er ens eget?

Og endvidere oprette tråde om, at vi skal gætte kønnet på babyen, en om om hvilke navne det skal være og så en hvor man fortæller, at man er måtte en tur på hospitalet og nu tror, at man vil føde før tid?

Ja nogle ved vidst godt hvilken profil jeg refererer til men denne tråd handler om hvad der får et menneske til, at udgive sig for, at være en anden?

Ih, hvor jeg forstår din tankegang  !
Den profil som du snakker om , var jeg faktisk begyndt at følge lidt med i , fordi jeg faktisk beundrede "hende" for at være så sej en person .. ihh, hvor det irriterer mig , at folk de gør noget så latterligt !!!

Anmeld

29. september 2009

Valle81

qp skriver:

Hejsa,

Sig mig hvordan fandt din lille detektiv næse ud af det:0) Super sejt gået.

Havde ingen anelse...........

men gud hvor grimt, hvorfor mon, undrer mig godt nok meget. Har ingen anelse om hvorfor en person vil gøre det, hvad får personene ud af det??? Meget mystisk og meget underligt:0)

Men personen fik da lie pludselig travlt med at slette sin profil.

Knus

Christina, som ikke rigtig fatter noget:0)

Anmeld

29. september 2009

mariamiss6

Jeg ved ikke hvad vedkommende vil opnå med det altså... måske har personen bare slet ikke nogen venner i det virkelige liv, og keder sig helt vildt... Måske er det fordi der er så meget medfølelse på et baby forum... Og det på en eller andne måde giver vedkommende en uforløst følelse af at være elsket, hjulpet, og holdt af.... Jeg ved det ikke, det her er jo bare en virkelig langt ude teori....

Under alle omstændigheder synes jeg det er vildt klamt....

Må jeg spørge om hvilken profil der hentydes til? og hvordan har i løst mysteriet?

Anmeld

29. september 2009

qp

Valle81 skriver:

Hejsa,

Sig mig hvordan fandt din lille detektiv næse ud af det:0) Super sejt gået.

Havde ingen anelse...........

men gud hvor grimt, hvorfor mon, undrer mig godt nok meget. Har ingen anelse om hvorfor en person vil gøre det, hvad får personene ud af det??? Meget mystisk og meget underligt:0)

Men personen fik da lie pludselig travlt med at slette sin profil.

Knus

Christina, som ikke rigtig fatter noget:0)

Jeg kan jo ikke afsløre mine " hemmelige detektiv strategier" .Jeg tror profilen er blevet slettet ....
Ja jeg forstår ikke helt hvad vedkommende får ud af det, det er mig virkelig en gåde? 

Anmeld

29. september 2009

qp

mariamiss6 skriver:

Jeg ved ikke hvad vedkommende vil opnå med det altså... måske har personen bare slet ikke nogen venner i det virkelige liv, og keder sig helt vildt... Måske er det fordi der er så meget medfølelse på et baby forum... Og det på en eller andne måde giver vedkommende en uforløst følelse af at være elsket, hjulpet, og holdt af.... Jeg ved det ikke, det her er jo bare en virkelig langt ude teori....

Under alle omstændigheder synes jeg det er vildt klamt....

Må jeg spørge om hvilken profil der hentydes til? og hvordan har i løst mysteriet?

Nej jeg fatter det ikke - det er jo sygt!! 
Kan da lige smide denne link ind selv om det tråd fremgår i oversigten .... se den sidste side i tråden og læg mærke til hvad jeg skriver!
https://www.baby.dk/debat/27536pi1/ordet-er-frit/gaet-koennet-paa-vores-bebser.aspx

Anmeld

29. september 2009

Valle81

qp skriver:

Jeg kan jo ikke afsløre mine " hemmelige detektiv strategier" .Jeg tror profilen er blevet slettet ....
Ja jeg forstår ikke helt hvad vedkommende får ud af det, det er mig virkelig en gåde? 

Også en gåde for mig................der findes virkelig mange mærkelige mennesker derude....... er helt uforstående.

Hvad får man selv ud af en gang fake alt muligt. Jeg ville da virkelig intet få ud af at oprette indlæg om det pure opspind osv. Det vil da ikke kunne give mig nogen form for tilfredsstillelse.

Sikke en underlig oplevelse:0)

Anmeld

29. september 2009

mariamiss6

qp skriver:

Nej jeg fatter det ikke - det er jo sygt!! 
Kan da lige smide denne link ind selv om det tråd fremgår i oversigten .... se den sidste side i tråden og læg mærke til hvad jeg skriver!
https://www.baby.dk/debat/27536pi1/ordet-er-frit/gaet-koennet-paa-vores-bebser.aspx

tjek tjek tje.... I get your point.... men hvordan fanden fandt du lige frem til et helt tilfældigt billede på nettet??? og kunne liiiiige huske at det passede med det her fra???

har du klæbehjerne eller sådan noget????

Anmeld

29. september 2009

lonemus

qp skriver:

Det er virkelig sygt det her.....

Nå, men for at svar på dine spørgsmål...jeg ved virkelig heller ikke hvorfor nogen gør det her....de må få et kick af én eller anden slags, selvom det virkelig er noget sygt noget af gøre.

Ufatteligt så meget her er på siden, lige for tiden, med utroværdige profiler!!

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

Fatter det heller ikke.... Gad vide om de laver profilen, for at lave ravage i det her på siden... ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.