Anonym skriver:
Lad nu alle de mænder have deres Facebook i fred for dælen da!
Enten stol på den partner i har valgt at være sammen med eller pak jeres ting og gå. Intet godt kommer ud af et parforhold med så meget mistillid at man skal tjekke hinandens arkiverede beskeder på Facebook....
Vil til dels give dig ret men har nu selv oplevet en mand der ikke kunne lade andre damer være men han løj om det og manipulerede det over på mig og sagde at jeg var jaloux og det ikke havde noget på sig men min intuition sagde mig at der var noget igang, så en aften lod jeg som om jeg sov og der tikkede flere sms'er ind til ham, kunne jeg se på lysglimtende, så næste morgen da han var i bad, tjekkede jeg altså hans telefon og ganske rigtigt så var det en anden dame han havde gang i. Jeg fløj lige ud i hovedet på ham og atter en gang benægtede han det hele og han sagde det var en han skulle lave et job for. Jeg måtte så ikke ringe til hende men det gjorde jeg nu alligevel. Spurgte hende hvordan hun havde lært ham at kende. Svaret var på en chatside. Hun blev meget forbavset over han havde en kæreste og ovenikøbet en gravid en af slagsen.
Så en gang imellem vil jeg sige at man altså er nød til at reagere, når man har en mistanke man ikke rigtigt kan få hold på igen. For ja alle har ret til et privatliv men man har ikke ret til at behandle den man siges at elske som lort og ikke være ærlig, når man bliver konfronteret med det som kæresten, konen, partneren mener lyder og føles helt forkert.
Anmeld
Citér