Hemmelige samtaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.490 visninger
14 svar
76 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2016

Anonym trådstarter

Hvordan finder man hemmelige/arkiverede samtaler på messenger? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Hvordan finder man hemmelige/arkiverede samtaler på messenger? 

For at finde arkiverede beskeder:

1. Gå ind under beskeder

2. Vælg fanen "Mere"

3. klik på "Arkiveret"

Anmeld Citér

22. juli 2016

Anonym

Lad nu alle de mænder have deres Facebook i fred for dælen da!

Enten stol på den partner i har valgt at være sammen med eller pak jeres ting og gå. Intet godt kommer ud af et parforhold med så meget mistillid at man skal tjekke hinandens arkiverede beskeder på Facebook....

Anmeld Citér

22. juli 2016

Diosa85

Som anonym skriver. Lad nu være. Hvad får du ud af det? Helt ærlig. 

Hvis du ikke stoler på din partner burde du pakke dine ting og gå. Og hvis du alligevel tjekker den og ikke finder det du leder efter. Så er det dig der har brugt tilliden og din partner burde forlade dig. 

Mistænker du noget så åben munden og speak up!

Anmeld Citér

22. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Enten stol på den partner i har valgt at være sammen med eller pak jeres ting og gå. Intet godt kommer ud af et parforhold med så meget mistillid at man skal tjekke hinandens arkiverede beskeder på Facebook....

Vil til dels give dig ret men har nu selv oplevet en mand der ikke kunne lade andre damer være men han løj om det og manipulerede det over på mig og sagde at jeg var jaloux og det ikke havde noget på sig men min intuition sagde mig at der var noget igang, så en aften lod jeg som om jeg sov og der tikkede flere sms'er ind til ham, kunne jeg se på lysglimtende, så næste morgen da han var i bad, tjekkede jeg altså hans telefon og ganske rigtigt så var det en anden dame han havde gang i. Jeg fløj lige ud i hovedet på ham og atter en gang benægtede han det hele og han sagde det var en han skulle lave et job for. Jeg måtte så ikke ringe til hende men det gjorde jeg nu alligevel. Spurgte hende hvordan hun havde lært ham at kende. Svaret var på en chatside. Hun blev meget forbavset over han havde en kæreste og ovenikøbet en gravid en af slagsen. 

Så en gang imellem vil jeg sige at man altså er nød til at reagere, når man har en mistanke man ikke rigtigt kan få hold på igen. For ja alle har ret til et privatliv men man har ikke ret til at behandle den man siges at elske som lort og ikke være ærlig, når man bliver konfronteret med det som kæresten, konen, partneren mener lyder og føles helt forkert.

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og hvornår er det blevet nævnt at jeg skulle finde beskeder på en mands Facebook? Har du overvejet at det var på min egen messenger? Klap lige hesten, ikk.... 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

For at finde arkiverede beskeder:

1. Gå ind under beskeder

2. Vælg fanen "Mere"

3. klik på "Arkiveret"

Tak

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Som anonym skriver. Lad nu være. Hvad får du ud af det? Helt ærlig. 

Hvis du ikke stoler på din partner burde du pakke dine ting og gå. Og hvis du alligevel tjekker den og ikke finder det du leder efter. Så er det dig der har brugt tilliden og din partner burde forlade dig. 

Mistænker du noget så åben munden og speak up!

Du ka læse mit svar til anonym. Og for at tage et sidespring kan jeg fortælle dig at det altså ikke er alle med børn involveret der bare pakker sine ting og smutter, det er vist en lidt for nem løsning 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Og hvornår er det blevet nævnt at jeg skulle finde beskeder på en mands Facebook? Har du overvejet at det var på min egen messenger? Klap lige hesten, ikk.... 

Klart.... 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Klart.... 

Sorry - men hvad skal den kommentar gøre godt for?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.