Jordstik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2016

debbie19

Kattha skriver:

Det går jeg ud fra. Men i hvert fald er I sikret hvis det er dem der laver en fejl ved opsætning. De kan også foretage vandtilslutning, hvis I ikke er sikre på det. Kunne forestille mig I også skal have et aquastop hvis det er en lejelejlighed.

Det eneste Jeg tror Der mangler er et sted til  noget af Vandet for Der er denne ene  prop  ting

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2016

Kattha

debbie19 skriver:

Det eneste Jeg tror Der mangler er et sted til  noget af Vandet for Der er denne ene  prop  ting

Uha, mine vvs kundskaber er meget ringe. Det kunne dog godt ligne et aquastop. Herhjemme har vi en god autoriseret elektriker ven, og min kæreste kan godt finde ud af vvs-delen, så de har tilsammen sørget for vaskemaskinen. Men havde jeg ikke dem, ville jeg betale for monteringen ved købet, så alt er som det skal være, intet giver stød senere hen osv..

Anmeld Citér

22. juli 2016

loop

debbie19 skriver:

Skal man sætte Den til  I De Der dimser? Tror Det fordi Han har 100 lejlighed at holde øje med.og fordi Den er godt skjult under håndvasken og Der var låg på men blev nysgerrig så fjernet låget og fandt Det

Man må ikke selv tilslutte aparater når det er kraft det kører på.

Jeg har for nyligt fået ny vaskemaskine. Mener det kostede mellem 100-200kr. at få elektrikeren ud.

Anmeld Citér

22. juli 2016

debbie19

loop skriver:

Man må ikke selv tilslutte aparater når det er kraft det kører på.

Jeg har for nyligt fået ny vaskemaskine. Mener det kostede mellem 100-200kr. at få elektrikeren ud.

Nå okay snakker man Ikke mere ind   et  par  100 kr.  Så Det jo meget bedre.  Tak for svar  går  straks igang med at kigge efter en maskine og en elektriker �� for diverse  sider hvor man kan købe vaskemaskine koster det 899 kr for dem  at sætte den til

Anmeld Citér

22. juli 2016

Kattha

debbie19 skriver:

Nå okay snakker man Ikke mere ind   et  par  100 kr.  Så Det jo meget bedre.  Tak for svar  går  straks igang med at kigge efter en maskine og en elektriker �� for diverse  sider hvor man kan købe vaskemaskine koster det 899 kr for dem  at sætte den til

Jeg tror desværre ikke at det koster et par hundrede kroner. Deres timeløn koster en del, og de skal køre ud til dig og det hele. Plus måske bruge deres materialer. Men ring til et firma og spørg, så du kan sammenligne inden du bestiller og betaler

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.