Jordstik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
14 svar
1 synes godt om
22. juli 2016

debbie19

Hej. har brug for lidt råd.

Vi flyttet ind  I vores nuværende lejlighed december forrig år.  Der fik vi afvide at man kunne have vaskemaskine Vis man fik sat  sådan en Jordstik op.  I al Den tid  har Der været et hul I vores skab under håndvasken I bunden og Der har været en Hvid box  igår blev jeg så nysgerrig  Hvad Der var bag låget på boxen og fandt dette. er det ikke det viceværten snakket om man skulle have installeret?? For så tror jeg de forrige beboere har haft vaskemaskine....så er dette jordstik til vaskemaskine viceværten har ferie de næste par uger og nu er jeg bare helt vild efter at få vores egen vaskemaskine så  håber i vil svare

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2016

heaven

Min mand er elektriker og siger det er et kraftstik.... Sæt du bare din vaskemaskine til.... I stikket er der " en nulledning, tre faser og en jord"....

men hvorfor er viceværten ikke klar over at stikket er der og at de forrige beboere har haft vaskemaskine?

Anmeld Citér

22. juli 2016

debbie19

heaven skriver:

Min mand er elektriker og siger det er et kraftstik.... Sæt du bare din vaskemaskine til.... I stikket er der " en nulledning, tre faser og en jord"....

men hvorfor er viceværten ikke klar over at stikket er der og at de forrige beboere har haft vaskemaskine?

Skal man sætte Den til  I De Der dimser? Tror Det fordi Han har 100 lejlighed at holde øje med.og fordi Den er godt skjult under håndvasken og Der var låg på men blev nysgerrig så fjernet låget og fandt Det

Anmeld Citér

22. juli 2016

Kattha

debbie19 skriver:

Skal man sætte Den til  I De Der dimser? Tror Det fordi Han har 100 lejlighed at holde øje med.og fordi Den er godt skjult under håndvasken og Der var låg på men blev nysgerrig så fjernet låget og fandt Det

Når det er elektricitet ville jeg få en med forstand på det til at gøre det. Men sådan er jeg en bangebuks. Hvis du selv vil gøre, så husk at afbryde strømmen først, inden du roder med det.

Anmeld Citér

22. juli 2016

heaven

debbie19 skriver:

Uhhhh, den konkrete tilslutning kan jeg ikke guide dig i, og min mand er lige kørt..... Et kraftstik er ikke for sjov, overvej at få fagfolk til at tilslutte den...

men nu ved du da at mulighed for at få egen maskine - det er guld værd

Anmeld Citér

22. juli 2016

debbie19

Ja vi har før  haft egen maskine så da vi flyttet hertil var Det lidt svært vi bor på  anden sal  og Der er kun en fælles maskine I Den anden ende  af blokken vi er 18 lejligheder  om Den og mange har egen maskine men bruger tørretumbleren så vi Der Skal vaske Ikke Kan. og vasketøj  hænger kæresten på  for Kan Ikke holde til  at rende  op og ned  af trapperne så ja Vil  vildt gerne have vaskemaskine Min kæreste var bare Ikke enig da Han synes 1500 for sådan en box plus maskine Ikke kunne betale Sig. men nu da vi jo har boxen åbenbart så Han helt med på  at vi Skal have maskine hurtigst muligt lol Hvad mon Det koster for en professionel at sætte Den til?

Anmeld Citér

22. juli 2016

heaven

debbie19 skriver:

Ja vi har før  haft egen maskine så da vi flyttet hertil var Det lidt svært vi bor på  anden sal  og Der er kun en fælles maskine I Den anden ende  af blokken vi er 18 lejligheder  om Den og mange har egen maskine men bruger tørretumbleren så vi Der Skal vaske Ikke Kan. og vasketøj  hænger kæresten på  for Kan Ikke holde til  at rende  op og ned  af trapperne så ja Vil  vildt gerne have vaskemaskine Min kæreste var bare Ikke enig da Han synes 1500 for sådan en box plus maskine Ikke kunne betale Sig. men nu da vi jo har boxen åbenbart så Han helt med på  at vi Skal have maskine hurtigst muligt lol Hvad mon Det koster for en professionel at sætte Den til?

Aner det ikke.... Men det må da være begrænset hvad det kan koste, der skal jo ikk trækkes ledninger eller noget.... Han skal jo bare sætte den til.... Ring da og hør

Anmeld Citér

22. juli 2016

Kattha

debbie19 skriver:

Ofte er det muligt at betale for opsætning når man køber maskinen. Det plejer at være oplyst på butikkernes hjemmeside.. 

Anmeld Citér

22. juli 2016

debbie19

Kattha skriver:

Ofte er det muligt at betale for opsætning når man køber maskinen. Det plejer at være oplyst på butikkernes hjemmeside.. 

Så dem  Der kommer med Den er udlært  elektriker ?

Anmeld Citér

22. juli 2016

Kattha

debbie19 skriver:

Så dem  Der kommer med Den er udlært  elektriker ?

Det går jeg ud fra. Men i hvert fald er I sikret hvis det er dem der laver en fejl ved opsætning. De kan også foretage vandtilslutning, hvis I ikke er sikre på det. Kunne forestille mig I også skal have et aquastop hvis det er en lejelejlighed.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.