Pikku Myy skriver:
Hvis du beslutter dig for at kontakte en læge igen, skal du inden gøre dig klart hvorfor du ringer. Er det fordi du har virkelig ondt efter den voldsomme opbremsning? Eller er det fordi du er bange for at der er sket noget med fosteret? Hvis det er det sidste, er der ikke meget de kan gøre, så forvent ikke noget. Er det det første, så undgå al snak om din graviditet. Ellers kommer det nemt til at lyde som om du overdriver smerterne for at de skal tjekke din graviditet. Det sker også i tråden her. Først handler det om at du har meget ondt, men du fokuserer i bund og grund mest på frygten for at miste. Jeg forstår det godt, men det "udvander" dine smerter i mødet med lægen, således at han/hun nok ender med ikke at tage dem helt så seriøst.
Held og lykke
Nævnte slet ikke graviditeten for lægen, hverken da jeg ringede eller var derinde, det var ham der bragte den på banen 
men jeg er generelt ret opmærksom på at det ikke handler om graviditeten, lægen lyttede da også til mine tarme for at se om det evt. Var der.
Men ømme mavemuskler er det, og efter en dag på sofaen med lidt forkælelse, kan jeg allerede mærke det går bedre
Anmeld
Citér