11. uge - hård opbremsning smerter i 4 timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2016

Yoggibear

Anonym skriver:

Er virkelig ikke god til det der med at insistere  og tænker at jeg bare vil få af vide der er jo ikke så lang tid til NF (17 dage) - men nå, sidder under alle omstændigheder i venteværelset nu, hun var meget forstående sekretæren da jeg ringede

Find din indre Løvmor frem. Den gemmer sig i os alle og selvom barnet er fint så frem med kløerne. Det kan ikke være rigtigt at du skal gå og være så berørt og have smerter så længe efter. Det gavner hverken Dig, kæresten eller barnet. Hvis ikke du kan finde hende frem må kæresten komme ind i kampen. 

... Og undskyld mig men 17 dage?! Er fisfandme lang tid når man har smerter og er bekymret. Lad dig ikke spise af med det. 

Og så afsted med dig! Håber det løser sig for dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Hvis du beslutter dig for at kontakte en læge igen, skal du inden gøre dig klart hvorfor du ringer. Er det fordi du har virkelig ondt efter den voldsomme opbremsning? Eller er det fordi du er bange for at der er sket noget med fosteret? Hvis det er det sidste, er der ikke meget de kan gøre, så forvent ikke noget. Er det det første, så undgå al snak om din graviditet. Ellers kommer det nemt til at lyde som om du overdriver smerterne for at de skal tjekke din graviditet. Det sker også i tråden her. Først handler det om at du har meget ondt, men du fokuserer i bund og grund mest på frygten for at miste. Jeg forstår det godt, men det "udvander" dine smerter i mødet med lægen, således at han/hun nok ender med ikke at tage dem helt så seriøst.

Held og lykke

Nævnte slet ikke graviditeten for lægen, hverken da jeg ringede eller var derinde, det var ham der bragte den på banen 

men jeg er generelt ret opmærksom på at det ikke handler om graviditeten, lægen lyttede da også til mine tarme for at se om det evt. Var der. 

Men ømme mavemuskler er det, og efter en dag på sofaen med lidt forkælelse, kan jeg allerede mærke det går bedre 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

Tog ikke til nogen scanning men købte sådan en hjertelyds halløjsa - og fandt hjertelyden så nu er jeg godt tilfreds - smerterne er helt væk :-) 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mo9ca

Tog ikke til nogen scanning men købte sådan en hjertelyds halløjsa - og fandt hjertelyden så nu er jeg godt tilfreds - smerterne er helt væk :-) 

Hvad kostede den lytter og hvad hedder den?

Kunne godt selv være interesseret i sådan en

Ps. Fantastisk at babyen har det godt. Det må have været den bedste lyd i flere dage

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Hvad kostede den lytter og hvad hedder den?

Kunne godt selv være interesseret i sådan en

Ps. Fantastisk at babyen har det godt. Det må have været den bedste lyd i flere dage

http://www.billige-teste.dk/mobile_product_info.php?cPath=9&products_id=47 Det er den her men købte den dog brugt til 400 :-) 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

http://www.billige-teste.dk/mobile_product_info.php?cPath=9&products_id=47 Det er den her men købte den dog brugt til 400 :-) 

Jeg kan desværre ikke finde nogen til så lav en pris, så tror jeg kigger mig om efter et andet mærke.

Hvor nemt var det for dig at finde og høre lyden med din?

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Jeg kan desværre ikke finde nogen til så lav en pris, så tror jeg kigger mig om efter et andet mærke.

Det tog lidt tid - for vidste jo ikke helt hvor jeg skulle lede, men fandt den i går aftes og så ledte jeg i samme område i dag og fandt den ret hurtigt 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Bettina19

Mo9ca skriver:

Prøv angelsound en billig udgave havde den i min første graviditet synes den var god 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.