For ca 4½ time siden var vi ude og køre en tur og en eller anden (undskyld mit sprog) idiot kører ud lige foran os så kæresten må lave en hård opbremsning, det har så resulteret i at jeg siden da har haft voldsomme smerter lige der hvor selen sad - så voldsomme at jeg faktisk ikke rigtigt har lavet andet end at græde, jeg kan ikke bevæge mig uden at smertehelvedet forværres og jeg føler faktisk mest for bare at grave mig ned under min dyne og græde natten lang for der er absolut ingen ting der hjælper, har snart prøvet alt (inden for det tilladte), jeg er virkelig snart ved at give op, jeg holder det snart ikke ud længere 
- ved egentlig ikke hvad jeg ville, ville vel bare ud med det, kan ikke rigtigt læsse af på familien endnu og kæresten sidder og har dårlig samvittighed 
Hvorfor pokker skynder du dig så ikke at ringe til vagtlægen? Når du siger at du har "voldsomme smerter?"
Kom afsted og pas på dig selv.
Nu fik jeg lige læst resten af tråden og jeg var selv impliceret i et færdselsuheld da jeg var 5 mdr. henne med min yngste og de ville selvfølgelig gerne se mig selvom jeg ikke blødte el. noget. Det var kun fordi jeg ikke mærkede liv i timerne efter uheldet selvom jeg prøvede at "prikke" til den lille derinde. Og han havde det helt fint. Han var bare lidt stille i timerne efter.
Mvh. M
Anmeld
Citér