Min mand og jeg har været sammen i snart 5 år, og har en datter på lige over et år.
Vi har problemer ligesom alle andre, ting der ikke er gået som planlagt.... Jeg ville måske ikke beskrive vores forhold som særlig godt, vi har flere gange overvejet at gå fra hinanden efter vi fik vores datter.
Han elsker vores datter, men hun foretrækker stadig mig, og eftersom vi har brugt meget at hun ligger i hans arme og han så synger hende i søvn, så bliver hun sur når hun bliver sat hos ham. Dette går ham meget på og det er også forståeligt. Han giver ofte udtryk for at han tror at hun hader ham.
Hans frustrationer synes jeg dog er begyndt at tage overhånd. Han råber af hende nogle gange over det mindste og nogle gange lige ind i hovedet på hende, og han ryster hende lidt eller klapper hendes lår når han bliver vred på hende.
I går rystede han hende lidt og jeg nåede kun lige sødt at sige "skat" inden han vendte sig mod mig og hårdt vrissede "Jeg gjorde ikke noget forkert."
Han har få gange ytret at han er bange for at skade hende i vrede eller frustration.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for hvis jeg siger noget til ham så bliver han vred på mig, og jeg tør ikke indblande familie eller venner i det, også fordi det føles som forræderi, så jeg er bare fanget her med en mand jeg er nervøs for.
Jeg ved ikke om det bare er mig der er over følsom eller om jeg burde flytte fra ham med vores barn.
Han hverken drikker eller tager stoffer.
Hvad tænker I?
Anmeld
Citér