Mbl-mangel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2016

sne190810

Kattha skriver:

Tak for svar, Kim. Dejligt at høre det er blevet så meget bedre med ham. Blev han så passet hjemme eller gik i noget institution deltid, eller hvordan? 

Min datter blev utrolig syg da hun startede, og bliver derfor passet hjemme. Kommunen har nægtet at hjælpe, selv om der er udtalelse fra lægen om hun helst skal passes hjemme, og de anerkender sygdommen og nedsat funktionsevne. De har egentlig ingen tilbud. Jeg måtte sige op på mit job, godt nok deltid, men holdt både af det og af ikke at have økonomiske udfordringer . Synes bare jeg er ved at køre lidt træt i det med mit studie samtidig. Kan kun læse når hun sover.. og skal til at skrive speciale meget snart. 

Overvejer om vi skal prøve en dagpleje alligevel, men kan bare huske hvor synd det var for hende da hun var så syg. Eller også bide sammen og vente til hun er blevet 3, og  håbe det er bedre der. 

Men i hvert fald dejligt at man kan glæde sig til sygdommen ikke er så relevant når de bliver ældre.

Jeg kan se du bor i København, jeg har en datter hvor jeg egentlig gerne vil have hende også dagpleje/privatbørnepasser. Så hvis du mangler en "børne-buddy", og er frisk på at søge en privatbørnepasser så kan min datter være et godt tilbud :-P 

Skriv evt PB 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

Kattha

Henri84 skriver:

Ja, det er samme kommune. Og ja det er fordi de bare begge to er rigtig meget syge stadig. Den yngste er 3 og den ældste bliver 8 nu her. Udover det har vi en 'rask' pige på 6 som muligvis har autisme, så vi er bare hårdt spændt for på alle punkter. Pt er jeg selv sygemeldt.

Kan kun forestille mig hvor hårdt det må være, for jer. Håber virkelig I får et positivt svar fra ankestyrelsen, de skal da hjælpe. 

Jeg havde jo håb om at mbl ikke betyder så meget når de er lidt større, men lyder da til at det ikke altid er sådan. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Henri84

Kattha skriver:

Kan kun forestille mig hvor hårdt det må være, for jer. Håber virkelig I får et positivt svar fra ankestyrelsen, de skal da hjælpe. 

Jeg havde jo håb om at mbl ikke betyder så meget når de er lidt større, men lyder da til at det ikke altid er sådan. 

Elias har oveni sin mbl-mangel, Iga-mangel, kronisk diarre, eksem og så er han lungesyg.

Anmeld Citér

7. august 2016

Kattha

Henri84 skriver:

Elias har oveni sin mbl-mangel, Iga-mangel, kronisk diarre, eksem og så er han lungesyg.

Stakkels lille gut. Så er det da uden tvivl det bedste hvis han kan gå hjemme, så han ikke også bliver smittet af andre børn hele tiden. Det håber jeg da de kan se hos ankestyrelsen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.