Anonym skriver:
Sagen er den at jeg for ca 1½ måned tid siden købte 2 par shorts i en ONLY butik. Fordi jeg er sikker på min størrelse og ved at de ikke skal byttes, klipper jeg mærket af og lægger dem på plads.
Da jeg vil havde det ene par på i dag, kan jeg slet ikke få dem op over knæene.. Jeg dobbelt tjekker str. og ser at det er medium som jeg plejer at passer. Prøver det andet par jeg købte sammen med i sammen str. og de går helt fint på. (det var samme shorts)
Da jeg i dag går til butikken og spørger til om det kan være en fejl i størrelsen, siger hun bare at det ikke er noget hun har hørt om før og at hun alligevel intet kan gøre, da mærket er klippet af.
-Jeg regner jo med at bukserne passer når jeg tager dem i den str. de skal være i, men i dette tilfælde er det nok nærmere en xs-s.. Skuffet måtte jeg gå derfra!
Så er det nu jeg tænker.. hvis det er en fejl på varen, skal der så ikke være mulighed for at kunne reklamere, selvom prismærker ikke hænger på bukserne længere? Eller tager jeg helt fejl? 
På forhånd tak for jeres svar 
Jeg har prøvet det samme. Havde for længe siden købt de lækreste bukser med høj talje... Da jeg kom i butikken igen, havde de dem på bud, så jeg købte fire par mere (hamstrede da højtaljede er det eneste jeg bruger), og tog den størrelse jeg havde købt i forvejen, som passede perfekt.
Kom hjem, klippede mærker af, og lagde dem på plads.
Dagen efter: Jeg kunne IKKE få bukserne på!
Jeg tjekkede str. og modelnummer kontra de bukser jeg havde i forvejen.
Tog begge slags med ned i butikken, mod forvisning af bon- jeg fik straks nye bukser med retur ☺️
Anmeld
Citér