implantationsblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2016

CC79

Anonym skriver:

Tak for svar  bliver spændende på test dagen 

Ja så det bare om at håbe. Det kan jo både spænende og skræmmende på en gang og gå at afvente resultatet. Håber det lykkes for jer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Ja så det bare om at håbe. Det kan jo både spænende og skræmmende på en gang og gå at afvente resultatet. Håber det lykkes for jer.

Ja det jo det mange tak 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Hej piger, 

jeg forventer min mens om 4 dage, men for 3 dage siden havde jeg lidt lyserødt/brunlig udflåd i mine trusser, og dagen efter havde jeg en lille bitte frisk plet blød på papiret. 

Kan det være implantationsblødning? 

Hilsen den spændte

Har du prøvet at teste ? Eller er du ikke er ligeså stort test monster som mig?��

Anmeld Citér

22. juli 2016

Anonym trådstarter

Tester imorgen (2 dage før "mens" dag) har købt dem man kan teste 4 dage før med 

har du testet? 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger, 

jeg forventer min mens om 4 dage, men for 3 dage siden havde jeg lidt lyserødt/brunlig udflåd i mine trusser, og dagen efter havde jeg en lille bitte frisk plet blød på papiret. 

Kan det være implantationsblødning? 

Hilsen den spændte

Så har jeg testet (3+5) og den var negativ
prøver at teste igen start/midt næste uge hvis mens ikke er kommet.

Det kan også have været ægløsning,

ar læst nogen har lyserød/brunt udflåd ved ægløsning, har jeg bare aldrig haft før Og synes 3+0 er sent først at skulle have haft æglægning 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Lilott

Anonym skriver:

Så har jeg testet (3+5) og den var negativ
prøver at teste igen start/midt næste uge hvis mens ikke er kommet.

Det kan også have været ægløsning,

ar læst nogen har lyserød/brunt udflåd ved ægløsning, har jeg bare aldrig haft før Og synes 3+0 er sent først at skulle have haft æglægning 

Ved den her graviditet testede jeg først positiv 4+5, og da jeg var til nf fik jeg at vide at fosteret var 4 dage mindre end det jeg selv gik ud fra så jeg tænker at jeg har haft sen ægløsning. 

Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Anonym trådstarter

Lilott skriver:

Ved den her graviditet testede jeg først positiv 4+5, og da jeg var til nf fik jeg at vide at fosteret var 4 dage mindre end det jeg selv gik ud fra så jeg tænker at jeg har haft sen ægløsning. 

Jeg krydser fingre for dig 

Ja okay, det er vel også mest alm. At teste 4+2? 

Tak

Anmeld Citér

23. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Tester imorgen (2 dage før "mens" dag) har købt dem man kan teste 4 dage før med 

har du testet? 

læste lige du havde testede negativ. håber der stadig er håb .. Jamen jeg er kun 3+2. Men testede i går og der var en utydlig svag streg. Som blev tydligere efter tid. Så venter med at teste til mandag igen hvor jeg er 3+4

Anmeld Citér

23. juli 2016

Anonym trådstarter

Debatpigen. skriver:

læste lige du havde testede negativ. håber der stadig er håb .. Jamen jeg er kun 3+2. Men testede i går og der var en utydlig svag streg. Som blev tydligere efter tid. Så venter med at teste til mandag igen hvor jeg er 3+4

Ej hvor fedt!!

er så forvirret, efter 10 min kom en meget svag streg  men man kan nok ikke regne med det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.