implantationsblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Okay, krydser finger for det lykkes 

Jeg har også de sidste par dage skulle op om natten for at tisse, det har jeg så ikke prøvet siden jeg var 10 år men tisser også ofrer og mere om dagen. 

Det samme her, har ikke skullet tisse om natten i mamge år. Og så lige to dage i træk ? Det meget mærkeligt .. bhåber den er der for os begge. Hvornår har du test dag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Debatpigen. skriver:

Det samme her, har ikke skullet tisse om natten i mamge år. Og så lige to dage i træk ? Det meget mærkeligt .. bhåber den er der for os begge. Hvornår har du test dag? 

Ja det er underligt 

ja håber jeg også 

jamen mens skulle kommer omkring søndag, så regner med at teste lørdag, med en af de tidlige teste. Hvad med dig? 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Ja det er underligt 

ja håber jeg også 

jamen mens skulle kommer omkring søndag, så regner med at teste lørdag, med en af de tidlige teste. Hvad med dig? 

Ah ja okay . Håber! 

- i føgle min klink skal jeg først teste den 30 hvor jeg er 4+2. Så det venter jeg self til, hvis jeg kan 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Debatpigen. skriver:

Ah ja okay . Håber! 

- i føgle min klink skal jeg først teste den 30 hvor jeg er 4+2. Så det venter jeg self til, hvis jeg kan 

Tak 

Iiih spændende der er lidt tid til endnu  vente tiden kan være lang 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Tak 

Iiih spændende der er lidt tid til endnu  vente tiden kan være lang 

Ja har faktisk vente siden maj med at få lagt æg tilbage.. det har været en lang periode. :/ min krop snyder mig så meget nu, har mens smerter/murren og begyndt at få mine mens bumser :/ 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Debatpigen. skriver:

Ja har faktisk vente siden maj med at få lagt æg tilbage.. det har været en lang periode. :/ min krop snyder mig så meget nu, har mens smerter/murren og begyndt at få mine mens bumser :/ 

Så længe du ikke får din mens er det jo et godt tegn  jeg har ingen smerter pt. Men mange bumser 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Så længe du ikke får din mens er det jo et godt tegn  jeg har ingen smerter pt. Men mange bumser 

ja får heldigvis noget der hedder crionen   som forhåbenligt gør mens bliver væk . Årh ha de satans bumser

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Debatpigen. skriver:

ja får heldigvis noget der hedder crionen   som forhåbenligt gør mens bliver væk . Årh ha de satans bumser

Når okay  ja 

Anmeld Citér

21. juli 2016

CC79

Det lyder til det passer med tidspunktet så det lyder da sandsynligt. Jeg har også oplevet det i en af mine 5 graviditeter og det var samme tidspunkt som du oplever. Jeg husker tydeligt den meget lille mængde blod og var selv overbevist om det var det. Og dagen hvor jeg ku teste var den også positiv.

Anmeld Citér

22. juli 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Det lyder til det passer med tidspunktet så det lyder da sandsynligt. Jeg har også oplevet det i en af mine 5 graviditeter og det var samme tidspunkt som du oplever. Jeg husker tydeligt den meget lille mængde blod og var selv overbevist om det var det. Og dagen hvor jeg ku teste var den også positiv.

Tak for svar  bliver spændende på test dagen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.