Hvad bør jeg sige/gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2016

lineog4

Følelserne for ens familier bestemmer og styrer man jo selv, og hvis I ikke gider dem i jeres liv, så er det vel et valg. 

Men hvis I gider dem I jeres liv, så er er par timer en lørdag vel ikke et stort offer? Personligt ville jeg måske være lidt: arghh øv det var ikke planen, nå men sådan er det, selvsagt skal vi se dem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Min mands farmor var på besøg hos os i går og spurgte om vi kommer på besøg nu da min svigerfar og hans kone kommer hjem. Jeg vidste ikke engang at de kom hjem.

Nu har jeg så fået besked fra hans kone om at de lige er kommet, og håber at vi kommer forbi inden de rejser igen søndag morgen.

Min mand er pt på forretningsrejse, og kommer først hjem sent fredag aften, og søndag skal vi rejse på ferie med ungerne, så nu er jeg i tvivl om hvad jeg bør gøre. For ærligt talt gider jeg (og min mand) dem ikke, men jeg ved også at min mands farmor kommer til at skulle høre for det i lang tid hvis vi ikke kommer.

Min mands farmor bor 4-5 km fra os.

Jeg syntes den er lidt svær.. 

Men for at glæde resten af familien, så havde jeg nok meldt ud at vi ville kigge forbi til en kop kaffe. - Thats it.. 

Men på den anden side.. Hvorfor besøger Svigerfar ikke jer hvis de er interesseret i at se jer?? 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Kay

Anonym skriver:

Vi bor alle sammen i Danmark, bare i hver vores landsdel

Gør vel egentlug igen forskel hvis de vor så langt væk at de tager "på ferie" hos farmor? 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg syntes den er lidt svær.. 

Men for at glæde resten af familien, så havde jeg nok meldt ud at vi ville kigge forbi til en kop kaffe. - Thats it.. 

Men på den anden side.. Hvorfor besøger Svigerfar ikke jer hvis de er interesseret i at se jer?? 

Fordi vi bor i min svigermors hus (sammen med hende) og deres skilsmisse var ret grim, så vi har sagt at huset er 'helle'

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Hvis ikke I gider jeres familie, så gider I vel ikke.. I styrer da selv hvilket forhold I ønsker at have til dem. Jeg kan dog personligt ikke se hvad problemet er ved at blive inviteret over ret pludseligt og ikke får annonceret at man kommer flere dage i forvejen. Men kommer selvfølgelig an på hvordan I plejer at gøre i familien.. Vi er forholdsvis spontane, på godt og ondt 

Jeg har heller ikke problemer med pludselige indskydelser, men både min svigerfar og hans kone drikker for meget, og de kan godt finde på at råbe og/eller kalde folk grimme ting når de bliver sure. Desværre plejer det at gå udover min mands farmor.

Det er faktisk så slemt at min mand har sagt at han ikke gider at have noget med sin far at gøre når hans farmor ikke er her mere (hun er efterhånden meget gammel og dårlig).

Anmeld Citér

21. juli 2016

Moar2011

Anonym skriver:

Det er ikke så meget der mangler at blive pakket, så det er ikke der problemet ligger.

Det ligger i at min mand plejer at være træt når han kommer hjem, og jeg ved han havde tænkt sig at bruge lørdag på at lade op til ferien.

jamen hvad med et par timer om formiddagen, så kan i slappe af resten af dagen eller din mand kan, hvis han er den der har mest brug for det

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

tak for svar alle sammen.

vi er blevet enige om at vi tager derhen til eftermiddagskaffe lørdag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.