Hvad bør jeg sige/gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.453 visninger
16 svar
11 synes godt om
20. juli 2016

Anonym trådstarter

Min mands farmor var på besøg hos os i går og spurgte om vi kommer på besøg nu da min svigerfar og hans kone kommer hjem. Jeg vidste ikke engang at de kom hjem.

Nu har jeg så fået besked fra hans kone om at de lige er kommet, og håber at vi kommer forbi inden de rejser igen søndag morgen.

Min mand er pt på forretningsrejse, og kommer først hjem sent fredag aften, og søndag skal vi rejse på ferie med ungerne, så nu er jeg i tvivl om hvad jeg bør gøre. For ærligt talt gider jeg (og min mand) dem ikke, men jeg ved også at min mands farmor kommer til at skulle høre for det i lang tid hvis vi ikke kommer.

Min mands farmor bor 4-5 km fra os.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2016

Kay

Kunne manden og børnene  ikke tage der hen lørdag et par timer imens  du fik ordnet og pakket en masse til ferien? 

Jeg elsker hvis jeg får ro til den slags uden børn

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Kunne manden og børnene  ikke tage der hen lørdag et par timer imens  du fik ordnet og pakket en masse til ferien? 

Jeg elsker hvis jeg får ro til den slags uden børn

Det er ikke så meget der mangler at blive pakket, så det er ikke der problemet ligger.

Det ligger i at min mand plejer at være træt når han kommer hjem, og jeg ved han havde tænkt sig at bruge lørdag på at lade op til ferien.

Anmeld Citér

20. juli 2016

Kay

Anonym skriver:

Det er ikke så meget der mangler at blive pakket, så det er ikke der problemet ligger.

Det ligger i at min mand plejer at være træt når han kommer hjem, og jeg ved han havde tænkt sig at bruge lørdag på at lade op til ferien.

Altså hvis i har lyst til at hjælpe farmor så tag der over inden din mand kommer hjem så han kan lade op... og hvis ikke så bliv væk... fortæl at i altså har andre planer når nu i ikke var varslet i forvejen om at de kom?

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Altså hvis i har lyst til at hjælpe farmor så tag der over inden din mand kommer hjem så han kan lade op... og hvis ikke så bliv væk... fortæl at i altså har andre planer når nu i ikke var varslet i forvejen om at de kom?

Så jeg kan godt tillade mig at kun komme til kaffe, og så sige at vi har andre ting der skal nåes?

Anmeld Citér

20. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg havde nok bare meldt ud, at I gerne vil komme forbi til en kop eftermiddagskaffe. 

Så kan man sagtens smutte efter en times tid, og alle er glade.

Anmeld Citér

20. juli 2016

Kay

Anonym skriver:

Så jeg kan godt tillade mig at kun komme til kaffe, og så sige at vi har andre ting der skal nåes?

Ja sagtens når de ikke engang selv fortæller jer at de kommer til Danmark og laver en aftale med jer så kan i sagtens tillade jer et kort besøg eller at blive væk

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Ja sagtens når de ikke engang selv fortæller jer at de kommer til Danmark og laver en aftale med jer så kan i sagtens tillade jer et kort besøg eller at blive væk

Vi bor alle sammen i Danmark, bare i hver vores landsdel

Anmeld Citér

20. juli 2016

loop

Anonym skriver:

Min mands farmor var på besøg hos os i går og spurgte om vi kommer på besøg nu da min svigerfar og hans kone kommer hjem. Jeg vidste ikke engang at de kom hjem.

Nu har jeg så fået besked fra hans kone om at de lige er kommet, og håber at vi kommer forbi inden de rejser igen søndag morgen.

Min mand er pt på forretningsrejse, og kommer først hjem sent fredag aften, og søndag skal vi rejse på ferie med ungerne, så nu er jeg i tvivl om hvad jeg bør gøre. For ærligt talt gider jeg (og min mand) dem ikke, men jeg ved også at min mands farmor kommer til at skulle høre for det i lang tid hvis vi ikke kommer.

Min mands farmor bor 4-5 km fra os.

Meld fra.

Jeg forstår ikke hvorfor i skulle besøge dem, når i ikke gider dem. 

Jeg duer ikke til pligt-besøg. Det er livet for kort til.

Anmeld Citér

20. juli 2016

Kattha

Hvis ikke I gider jeres familie, så gider I vel ikke.. I styrer da selv hvilket forhold I ønsker at have til dem. Jeg kan dog personligt ikke se hvad problemet er ved at blive inviteret over ret pludseligt og ikke får annonceret at man kommer flere dage i forvejen. Men kommer selvfølgelig an på hvordan I plejer at gøre i familien.. Vi er forholdsvis spontane, på godt og ondt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.