Hvornår kan man gå igang med projekt baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2016

Bønnespire

Følg din mavefornemmelse, men helt klart et plus at man har boet sammen lidt for der er altså forskel på bare at være kærester og så at være kærester der bor sammen, man skal kunne samarbejde for at få tingene til at fungere. Mig og min kæreste har været sammen lidt over et år, og har faktisk ikke brugt beskyttelse på noget tidspunkt, men intet er sket endnu desværre. Tilgengæld havde vi været rigtig gode venner i 2 år før vi blev kærester, så vi kendte alligevel hinanden godt og har derfor ikke skulle bruge vores år som kærester til at lære hinanden at kende. Vi har boet sammen siden dag 1 og har aldrig rigtig haft problemer i forhold til at den ene laver mere end den anden osv, vi hygger os bare og kan stadig ikke undvære hinanden ret længe ad gangen, tror det kommer meget an på hvad slags mennesker man er, om man godt kan lide at have fred fra hinanden engang imellem osv, så derfor prøv at bo sammen lidt tid og se hvordan det går det er kun jer der styrer hvor hurtigt tingene skal gå i jeres forhold.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2016

Frøken Krog

Jeg sætter stor pris på alle jeres svar. Det er godt at høre jeres meninger, for det betyder så meget for mig at få accept og støtte fra nær og fjern.

Jeg er enig i at man nok skal bo lidt sammen først også, som så mange af jer skriver. Selvom vores forhold er nyt har vi også snakket om dette og vi vil vente lidt og så flytter han hjem til mig, sådan så vi også har familiernes støtte i det. (Mine forældre ville aldrig støtte mig i en sådan beslutning hvis jeg ikke har kommet sammen med ham i mindre end 6 måneder.)

Det nok også der jeg er mest nervøs. Omkring mine forældres accept. For jeg vil så gerne have den, og er bare bange for deres fordomme. Man kan sige de er lidt gammeldags.

Anmeld Citér

20. juli 2016

MissTas

Frøken Krog skriver:

Det er bare mig der er nysgerrig om at vide hvornår i mener det er forsvarligt at begynde på projekt baby.

Det er jo en stor drøm jeg har og håber på et eller andet tidspunkt kan realiseres, men indtil videre så må jeg vente. Både pga mit forhold er meget nyt, men også fordi jeg har en p-stav.

Jeg drømmer om at min nye kæreste er den rigtige. Det kan tid jo kun vurdere, men vi har da snakket om at vi begge gerne vil have børn.

Min p-stav skal skiftes næste år til Oktober og jeg ville høre jeres forskellige meninger om, hvad i ville mene.

Altså hvis mig og min kæreste er et par til næste år til den tid, ja, så ville vi gerne flytte sammen og starte på projekt baby.

Er det en rimelig tid at have været sammen på? Er det forsvarligt at gå igang der..?

Det er jo bare en tanke og drøm jeg går og fantasere om men vil gerne høre jer andres meninger.

Kram

Hvis i elsker hinanden og føler jer klar! Et forhold er ikke mere sikkert bare fordi man har været sammen i flere år.. Min kæreste og jeg havde været sammen i knapt 1 år da jeg blev gravid med vores datter. Nu har vi været sammen i 6 år i alt og venter nr. 2 til november, vi elsker stadig hinanden lige højt så gå efter jeres mavefornemmelse ligegyldigt hvad er der intet her i livet der er sikkert

Anmeld Citér

20. juli 2016

Beti89

Det er bare mig der er nysgerrig om at vide hvornår i mener det er forsvarligt at begynde på projekt baby.

Det er jo en stor drøm jeg har og håber på et eller andet tidspunkt kan realiseres, men indtil videre så må jeg vente. Både pga mit forhold er meget nyt, men også fordi jeg har en p-stav.

Jeg drømmer om at min nye kæreste er den rigtige. Det kan tid jo kun vurdere, men vi har da snakket om at vi begge gerne vil have børn.

Min p-stav skal skiftes næste år til Oktober og jeg ville høre jeres forskellige meninger om, hvad i ville mene.

Altså hvis mig og min kæreste er et par til næste år til den tid, ja, så ville vi gerne flytte sammen og starte på projekt baby.

Er det en rimelig tid at have været sammen på? Er det forsvarligt at gå igang der..?

Det er jo bare en tanke og drøm jeg går og fantasere om men vil gerne høre jer andres meninger.

Kram

Der er meget individuelt vil jeg sige. Men hvis man elsker hinanden og er sikker på det den person man vil tilbringe resten af livet med og ikke er i tvivl, så man godt på vej efter min mening 

Synes dog ik man skal gøre det før man har været sammen minimum 6 måneder og gerne længere tid måske 1 år, for tror ik man kan nå at kende hinanden ordentlig inden der og ja man skal først lige blive kæreste og så prøve at bo sammen et godt stykke tid inden og have styr på økonomien osv osv. Og det selvfølgelig også vigtigt at begge parter er klar til det og ikke kun den ene �� tror en del springer lidt for hurtigt ud i det fordi de ik helt ved hvad det kræver og måske føler sig presset af omgivelserne,  familie eller alder ��

Anmeld Citér

20. juli 2016

Soonmom

Det er jo ikke noget rigtigt og forkert. 

Jeg blev gravid med min kæreste ved er uheld nærmest første gang vi var sammen,  det endte så i ma. 

Den oplevelse bragte os ligesom tættere sammen og så,  så vi egentlig bare hvad der skete.  Knap et år efter var der bid og vores søn kom til verdenen da vi havde været sammen i 1,5 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.