Bløding og smerter i underlivet uge 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2016

dd2016

Bshizzle skriver:

Det gør mig ondt at høre 

Det er en svær situration.. 

Gik ud fra du var ved lægen.. 

Husk at de første 12 uger er det hårdeste at komme igennem.. 

Men nævnte lægen ikke at du kunne få tilbudt støtte samtale hvis du har det svært med det? 

Men Ja, jeg fik en akut scanning da jeg var de 9+, hvor det desværre osse var dødt. 

Det slog hårdt.. Men havde set det komme, da jeg fik de samme smerter som du beskrev og blødte mere og mere. 

Men den bedste måde for at komme videre med ønske barnet er at prøve igen. 

Ja jeg tog til vagt læge og er glad for jeg gjorde det for han kunne godt se at den var helt gal denne gang  

Jeg har heldigvis nogen rigtig gode forældre så har det egentlig okay nu efter at have tudet igennem hele natten med smerter og veer tror jeg det var. 

Har et spørgsmål til dig angående da du aborterede. Altså jeg har jo blødt meget i nat og med 4 store klumper, men lige inden jeg skulle tage de piller til en medicinsk abort stoppede jeg med bløde og har ikke blødt siden kl. 8 i morges. Var det også sådan ved dig ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2016

Bshizzle

dd2016 skriver:

Ja jeg tog til vagt læge og er glad for jeg gjorde det for han kunne godt se at den var helt gal denne gang  

Jeg har heldigvis nogen rigtig gode forældre så har det egentlig okay nu efter at have tudet igennem hele natten med smerter og veer tror jeg det var. 

Har et spørgsmål til dig angående da du aborterede. Altså jeg har jo blødt meget i nat og med 4 store klumper, men lige inden jeg skulle tage de piller til en medicinsk abort stoppede jeg med bløde og har ikke blødt siden kl. 8 i morges. Var det også sådan ved dig ?

Godt at ha nogle at støtte sig op af 

Ikke helst det samme.. 

Jeg blødte nogle dage efter og havde kraftige Mens smerter. 

Men som min læge forklarede mig, så reagere alle forskelligt. 

Skal du ikke til ekstra tjek for at se om det hele er kommet ud snart? 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Kløver

Øv er rigtig ked af at høre det var dårligt nyt kæmpe kram herfra 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Iby1210

dd2016 skriver:

Ved godt der ikke rigtig er noget at gøre hvis man mister, men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre  Jeg var ved lægen fordi jeg blødte og havde lidt ondt, hun sagde det så fint ud men kunne selvfølgelig ikke sige om der var liv, men hun henviste mig til en tryghedsscanning.(fik også en da jeg var 7+3)   Omkring kl 15 i dag efter jeg havde været ved lægen fik jeg virkelig ondt i underlivet, det var ikke maven. Smerten kom i lange jag på 3-4 min. og en lille pause og så kom det igen, var ved at tude fordi det gjorde ondt. 

Jeg har haft mørkebrun plet blødning indtil nu hvor det er blevet frisk med lidt mørkt slim og har stadig meget ondt i underlivet og lænden. 

Er rigtig ked af det for ved ikke hvad jeg skal gøre, om jeg skal ringe til vagt lægen eller bare vente på jeg får et brev om en tid til scanning. Ved hellere ikke om jeg ville til vagt lægen for sidste gang trykket han bare lidt på min maven og sagde jeg skulle se tiden an  

Synes det svært når man aldrig har været gravid før, ved ikke hvornår man skal slå alarm og hvornår man skal tage det roligt. 

Lyder som mine symptomer i uge 10,da jeg var gravid. Jeg mistede desværre i uge 11+1 (sorry jeg siger det sådan men håber virkelig det ikke bliver sådan ved dig) 

dengang fik jeg i hvertfald henvisning til gynækologen allerede gennem telefonen,fordi mine smerter var blevet værre og værre som dagene gik. Blødning-stop-mørkebrun udflåd-blødning  osv hele tiden. Til sidst var blødningen så intens at det ingen bind kunne holde til det-det gennemblødte til sokkerne og så kom der klumper med store smerter og jeg blev indlagt pga stor blodtab og på sygehuset kom fosteret ud. Heldigvis havde jeg personalet omkring mig ellers kunne jeg ikke klare det selv. Du skal i hvert fald ringe og sige at du har store smerter og at du bløder helt vildt og så sender de dig direkte på sygehuset!   Skal lige siges at jeg havde en hæmatom i livmoderen som forårsagede blødningen og skubbede barnet ud (de kan være store og små-min var stor). Der kan gives progesteron tilskud i disse tilfælde-det gør de bl.a i USA,men jeg vidste det ikke på det tidspunkt. 

Håber I bliver ok igen-jeg føler dig så meget! 

Sender dig en kram 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.