dd2016 skriver:
Ved godt der ikke rigtig er noget at gøre hvis man mister, men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre
Jeg var ved lægen fordi jeg blødte og havde lidt ondt, hun sagde det så fint ud men kunne selvfølgelig ikke sige om der var liv, men hun henviste mig til en tryghedsscanning.(fik også en da jeg var 7+3) Omkring kl 15 i dag efter jeg havde været ved lægen fik jeg virkelig ondt i underlivet, det var ikke maven. Smerten kom i lange jag på 3-4 min. og en lille pause og så kom det igen, var ved at tude fordi det gjorde ondt.
Jeg har haft mørkebrun plet blødning indtil nu hvor det er blevet frisk med lidt mørkt slim og har stadig meget ondt i underlivet og lænden.
Er rigtig ked af det for ved ikke hvad jeg skal gøre, om jeg skal ringe til vagt lægen eller bare vente på jeg får et brev om en tid til scanning. Ved hellere ikke om jeg ville til vagt lægen for sidste gang trykket han bare lidt på min maven og sagde jeg skulle se tiden an
Synes det svært når man aldrig har været gravid før, ved ikke hvornår man skal slå alarm og hvornår man skal tage det roligt. 
Lyder som mine symptomer i uge 10,da jeg var gravid. Jeg mistede desværre i uge 11+1 (sorry jeg siger det sådan men håber virkelig det ikke bliver sådan ved dig) 
dengang fik jeg i hvertfald henvisning til gynækologen allerede gennem telefonen,fordi mine smerter var blevet værre og værre som dagene gik. Blødning-stop-mørkebrun udflåd-blødning osv hele tiden. Til sidst var blødningen så intens at det ingen bind kunne holde til det-det gennemblødte til sokkerne
og så kom der klumper med store smerter og jeg blev indlagt pga stor blodtab og på sygehuset kom fosteret ud. Heldigvis havde jeg personalet omkring mig ellers kunne jeg ikke klare det selv. Du skal i hvert fald ringe og sige at du har store smerter og at du bløder helt vildt og så sender de dig direkte på sygehuset!
Skal lige siges at jeg havde en hæmatom i livmoderen som forårsagede blødningen og skubbede barnet ud (de kan være store og små-min var stor). Der kan gives progesteron tilskud i disse tilfælde-det gør de bl.a i USA,men jeg vidste det ikke på det tidspunkt.
Håber I bliver ok igen-jeg føler dig så meget!
Sender dig en kram 
Anmeld
Citér