Ved godt der ikke rigtig er noget at gøre hvis man mister, men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre
Jeg var ved lægen fordi jeg blødte og havde lidt ondt, hun sagde det så fint ud men kunne selvfølgelig ikke sige om der var liv, men hun henviste mig til en tryghedsscanning.(fik også en da jeg var 7+3) Omkring kl 15 i dag efter jeg havde været ved lægen fik jeg virkelig ondt i underlivet, det var ikke maven. Smerten kom i lange jag på 3-4 min. og en lille pause og så kom det igen, var ved at tude fordi det gjorde ondt.
Jeg har haft mørkebrun plet blødning indtil nu hvor det er blevet frisk med lidt mørkt slim og har stadig meget ondt i underlivet og lænden.
Er rigtig ked af det for ved ikke hvad jeg skal gøre, om jeg skal ringe til vagt lægen eller bare vente på jeg får et brev om en tid til scanning. Ved hellere ikke om jeg ville til vagt lægen for sidste gang trykket han bare lidt på min maven og sagde jeg skulle se tiden an
Synes det svært når man aldrig har været gravid før, ved ikke hvornår man skal slå alarm og hvornår man skal tage det roligt. 
Anmeld
Citér