Forhøjede levertal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Det kan man tre dage efter blodprøverne er taget, kan man se dem i sin ejournal. 

Har fundet dem og heldigvis langt fra som dine, så er mere rolig 

alat er steget fra 60-109

Fosfatase fra 102-107 

gamma-glutamyltransferase Fra 140-151 

hvus det giver noget mening. Så det lyder jo ikke så slemt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Har fundet dem og heldigvis langt fra som dine, så er mere rolig 

alat er steget fra 60-109

Fosfatase fra 102-107 

gamma-glutamyltransferase Fra 140-151 

hvus det giver noget mening. Så det lyder jo ikke så slemt 

Nej, det lyder ikke slemt mine tal kunne stige 3-400 på få dage og var meget højere end dine tal. Men stadig godt de holder øje med det

Anmeld Citér

19. juli 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Nej, det lyder ikke slemt mine tal kunne stige 3-400 på få dage og var meget højere end dine tal. Men stadig godt de holder øje med det

Ja dit lyder også til at ha været meget alvorligt, dejligt at blive lidt beroliget  

Anmeld Citér

19. juli 2016

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Jeg er så nervøs  

fik mål forhøjede levertal og for lavt d vitamin for et par mdr siden. Skulle så tjekkes igen nu her og svaret var normalt d vitamin ( efter jeg har spist d vitamin) forventningen var at levertallet ville normalisere med d vitaminet men det er altså steget, så nu vil lægen se mig, og har først tid om et par dage. Er så nervøs  

årsagen var at jeg har gået med øget træthed, været utrolig svimmel og haft svært ved at huske og sporadisk kvalme 

jeg er så nervøs, og Google er bare då dårlig en ide da det ledte videre til leverkræft. Fik ikke udspecificeret hvilke tal som er forhøjet og lægen sagde faktisk ikke rigtig noget, han plejer at lyde ret afslappet men han lød lidt kort for hovedet og lettere alvorlig og sagde bare jeg skulle få en tid så vi kunne snakke, tror det var sådan er i tvivl om han nævnte at vi skulle snakke videre forløb eller bare snakke.  

Tankerne kører rundt og frygter jo det værste på min mand og vores børns vegne  

2/3 gange er jeg blevet sat igang pga forhøjet levertal. Ingen men bagefter. Den anden gang, fik jeg piller for at holde det ud. Det hjalp kun en smule på kløen. 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

2/3 gange er jeg blevet sat igang pga forhøjet levertal. Ingen men bagefter. Den anden gang, fik jeg piller for at holde det ud. Det hjalp kun en smule på kløen. 

Jeg er ikke gravid  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.