Anonym skriver:
Tusinde tak for dit svar, det var virkelig brugbart 
Tak fordi du deler dine detaljer!
Jeg havde fertilitetsudflåd både lørdag og søndag - og havde så sex med manden søndag aften.. Vi er begge i midten af 20'erne, og forhåbentligt med normale æg og sædkvalitet (hvis du forstår).
Jeg håber at den er der denne her gang - det ville jo være fantastisk 
Og ja! Det er utroligt så meget man kan få at vide at sin krop, hvis man bare bruger lidt tid på at aflæse dens signaler
Stort tillykke til jer
Må jeg spørger hvor længe i har prøvet før det lykkes?
Ja man kan virkelig få meget ud af at lytte til sin krop og ved også mange bliver forvirret af de der ægløsningstest så det er da super man kan holde øje med sit udflåd i sin månedlige cyklus og når man først har gjort det i nogle måneder så kan man nemt skelne det ene udflåd fra det andet. 
Jeg har nok været pænt heldig at opnå 4 graviditeter i første forsøg men har så også prøvet en enkelt spontan abort hvor jeg i de tre første måneder efter blødningen stoppede ikke kunne opnå graviditet da min hormonbalance var helt forstyrret. Så indstillede vi forsøgene i et par måneder for at kroppen kunne finde sig selv men så lykkes det også med det samme da vi startede op igen.
Nu prøver vi at få et fjerde barn og det er anden måned vi prøver og første måned skete der også en befrugtning men ægget satte sig ikke fast. Men tænkte også det nok var mest sandsynligt vi skal arbejde mere for det denne her gang da jeg nu går mod de 37 år og man ved fertiliteten daler kraftigt mellem 35-40 år. Mit første barn fik jeg i starten af 20'erne og de to yngste i starten af 30'erne. Men føler mig ved rimeligt godt mod for har også en søster der fik sit fjerde barn i en alder af 41 sidste år og en svigerinde der lige har fået sit andet barn i en alder af 40.
Men ja har jo testet tre dage før tid og det indebærer altid en risiko for graviditeten stadig kan blive afstødt, men fordi jeg har haft symptomer i de sidste 10 dage var jeg nødt til lige at finde ud af om det var indbildning. Så ja håber da det holder når jeg har testdag på torsdag men hvis ikke så ved vi da mulighederne er ret gode stadigvæk og så må vi bare prøve igen og håbe der stadig gemmer sig nogle gode æg derinde der kan give en bæredygtig graviditet. En ting er jo at være meget fertil, men i sidste ende er det er jo æggenes sundhed der afgør om graviditeten så også holder.
Når I er i 20'erne er der jo rigtigt gode chancer for graviditet og dine æg unge og friske. Jeg fik ikke fat i hvor længe I har prøvet? Men ja når I har sørget for at være sammen på rette tidspunkt, så er der reelt gode chancer.
Håber det virkelig for jer at I opnår en graviditet denne gang. 

Anmeld
Citér