Jeg synes det lyder fornuftigt med det udflåd du beskriver. 
Jeg har selv benyttet mig af det der udflåd når jeg har ønsket at opnå graviditet og det har virket hver gang. Uanset om vi har nøjes med en eller to gange indenfor de to dages mellemrum man anbefaler men det afhænger jo også af mandens sædkvalitet hvor længe sæden kan overleve indeni.
Har læst at ægløsningen indtræffer mellem 1-5 dage efter man ser dette fertilitetsudflåd og at det også afhænger af kvindens alder. Hvis man er i 30'erne skulle ægløsningen falde hurtigere efter udflåddet påbegynder.
I den her måned var jeg sammen med manden den dag jeg opdagede dette udflåd du også beskriver. Det blev kun til den ene dag da vores overskud har manglet lidt men har da fået en svag positiv test igår så det har da vist virket. Om det så holder er jo noget helt andet da jeg er godt op i 30'erne og æggenes kvalitet efterhånden nok er dalende. 
Men ja kan klart anbefale at holde øje med sin udflåd for det er dem bedste rettesnor man kan have for at opnå graviditet. Man blir helt ekspert i det. Dertil kan jeg sige at jeg selv har oplevet at når en graviditet er opnået at udflåddet er blevet klistret og slimet ligesom ægløsningsudflåd dog blot er det helt hvidt hvor det andet jo er gennemsigtigt. Når jeg ikke har været gravid har udflådet blot være hvidt og sådan cremet, blødt lotionagtigt. Ja det er fantastiske detaljer men faktisk er vores udflåd jo meget værdifuldt og tænker faktisk slet på det som ulækkert. 
Held og lykke med det og håber det lykkes for jer. 
Anmeld
Citér