Udvikling af teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

De er vel ikke svagere nu ? 

Der er en fin udvikling. Alt andet skal du lukke ude og ignorere. Du kan tage det helt roligt. Der er en graviditet og dit hcg stiger jo tydeligvis . Jeg fik aldrig en viiiild tydelig ekstra streg og er i dag 27+6 jeg testede fx allerbedst om eftermiddagen. Slap du helt af og nyd det er lykkedes jer 

nedenfor er min test fra 4+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2016

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Der er en fin udvikling. Alt andet skal du lukke ude og ignorere. Du kan tage det helt roligt. Der er en graviditet og dit hcg stiger jo tydeligvis . Jeg fik aldrig en viiiild tydelig ekstra streg og er i dag 27+6 jeg testede fx allerbedst om eftermiddagen. Slap du helt af og nyd det er lykkedes jer 

nedenfor er min test fra 4+0

Okay tak for at berolige mig, bliver enormt nemt hylet ud af den lige nu, har haft en bio før og det udviklede sig ikke rigtigt, så er selvfølgelig nervøs for at skulle igennem det igen

Anmeld Citér

20. juli 2016

C_C

Jeg testede hver morgen og der lignede mine dine teste, men så testede jeg om aftenen og der var min test-streg ligeså tydelig som kontrol-stregen?

Har du prøvet andre tidspunkter  

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

C_C skriver:

Jeg testede hver morgen og der lignede mine dine teste, men så testede jeg om aftenen og der var min test-streg ligeså tydelig som kontrol-stregen?

Har du prøvet andre tidspunkter  

Nej det har jeg ikke for jeg tisser nok 30 gange på en dag så havde en ide om at det var nytteløst  tror det er meget tyndt mit tid 

Anmeld Citér

20. juli 2016

C_C

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke for jeg tisser nok 30 gange på en dag så havde en ide om at det var nytteløst  tror det er meget tyndt mit tid 

Troede jeg også mit det var, men der kom helt tydelig streg der 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

C_C skriver:

Troede jeg også mit det var, men der kom helt tydelig streg der 

Hvor lang tid har du ku holde dig der så ? for det er et spørgsmål om maks en time ved mig når jeg går hjemme  

Anmeld Citér

20. juli 2016

C_C

Var ude med hunden i ca 1,5 time  

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

C_C skriver:

Var ude med hunden i ca 1,5 time  

Okay jeg gav op! Troede lige i tavet at jeg var ved at få blærebetændelse for det har været helt galt idag følte jeg sku tisse hele tiden og der kom kun 5 dråber nærmest hver gang :s men nu er det væk igen 

Anmeld Citér

21. juli 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

De er vel ikke svagere nu ? 

Der er udvikling. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.