Udvikling af teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.186 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. juli 2016

Anonym trådstarter

Skal teste udvikle sig fra dag til det? For synes ikke jeg kan se den store forskel. Og synes bare så mange andres teste er så tydelige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

WantingBaby2012

Der sker nok ikke den store udvikling fra dag til dag, men prøv med 48 timer imellem, så burde du kunne se en udvikling 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Anonym trådstarter

Skal jeg være nervøs? Det er som om de ikke bliver tydeligere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Ville ikke være nervøs. Min var ligeså svag da jeg testede. Og jeg kunne først teste 5+

Så længe du ikke bløder eller har ondt så burde alt være ok 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Ville ikke være nervøs. Min var ligeså svag da jeg testede. Og jeg kunne først teste 5+

Så længe du ikke bløder eller har ondt så burde alt være ok 

Det eneste jeg mærker er lidt niv og jag "dernede" nogle gange i løbet af dagen siden 3+6. Ellers kun ømme babser. Og der har kun været lidt brunligt udflåd/grums 3+6 og ikke noget siden.

Men for et år siden da jeg blev gravid testede jeg også svagt i 3 dage hvor de ikke udviklede sig og på 4 dagen tog jeg til lægen og fik det bekræftet og 1 time efter styrtblødte jeg bare lige pludselig og så var jeg ikke gravid mere. Så derfor bliver jeg lidt nervøs 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det eneste jeg mærker er lidt niv og jag "dernede" nogle gange i løbet af dagen siden 3+6. Ellers kun ømme babser. Og der har kun været lidt brunligt udflåd/grums 3+6 og ikke noget siden.

Men for et år siden da jeg blev gravid testede jeg også svagt i 3 dage hvor de ikke udviklede sig og på 4 dagen tog jeg til lægen og fik det bekræftet og 1 time efter styrtblødte jeg bare lige pludselig og så var jeg ikke gravid mere. Så derfor bliver jeg lidt nervøs 

Niv og jag ikke unormalt. Det er ligamentsmerter. De må gerne være der. :-)

forstår godt du er bekymret så. Men tror ikke du har noget at være bange for. Plus du skal huske på at hvis der var noget at bekymre sig om så ville du ikke kunne gøre noget ved det alligevel. Så prøv og slap af og nyd dine to fine streger. Også selvmord ikke er tydelige. Prøv og test igen om en uge og se om det ikk er en udvikling :-)

Anmeld Citér

18. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Niv og jag ikke unormalt. Det er ligamentsmerter. De må gerne være der. :-)

forstår godt du er bekymret så. Men tror ikke du har noget at være bange for. Plus du skal huske på at hvis der var noget at bekymre sig om så ville du ikke kunne gøre noget ved det alligevel. Så prøv og slap af og nyd dine to fine streger. Også selvmord ikke er tydelige. Prøv og test igen om en uge og se om det ikk er en udvikling :-)

Ja ved godt men alligevel ikke kan gøre noget, men det er svært ikke at blive nervøs når det har været så svært for os at opnå det her prøver at tagen den med to. Skal først have taget blodprøve på torsdag. Det er jeg også nervøs for. Hvis tallet ikke er højt nok

Anmeld Citér

18. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Ja ved godt men alligevel ikke kan gøre noget, men det er svært ikke at blive nervøs når det har været så svært for os at opnå det her prøver at tagen den med to. Skal først have taget blodprøve på torsdag. Det er jeg også nervøs for. Hvis tallet ikke er højt nok

Forstår dig godt. Mm ta den med ro og lad være at stresse din krop. :-) 

Anmeld Citér

19. juli 2016

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Hmm. Ikke for at gøre dig unødig nervøs, men tror ikke det er gode tegn at de ikke udvikler sig. Har selv prøvet, hvor de kun blev svagere og det var en bio. 

Håber alligevel for dig at det bare er en langsom starter.  Det har jeg også hørt om! 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Hmm. Ikke for at gøre dig unødig nervøs, men tror ikke det er gode tegn at de ikke udvikler sig. Har selv prøvet, hvor de kun blev svagere og det var en bio. 

Håber alligevel for dig at det bare er en langsom starter.  Det har jeg også hørt om! 

De er vel ikke svagere nu ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.