Endelig vores tur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2016

Mille:)

Minutes skriver:

Tusind tak!

Jeg kan virkelig godt forstå, du bare har lyst til at råbe det til alle, og især efter jeres forløb, når de har kendt til det  

Jeg synes det er så svært, hvad der er rigtigt og gøre, og har mange overvejelser for og imod at vente til efter NF. Mit primære modargument er, at det ville være rart at den tætteste familie ved det, hvis vi skulle miste. Men omvendt ved jeg ikke om jeg synes det er fair af bede dem holde mund om det.. Så jeg ved ikke helt hvad vi ender med 

Nej forstår jeg godt 

vi har fx valgt ikke at sige noget til barnets farfar da vi ved at han fx vil skrive krypteret beskeder på Facebook, eller han tror de er krypterede men folk forstår dem altid

så han får først besked efter nf

kan sagtens følge din tankegang... Men tror faktisk at folk (de fleste i hvert fald) respekterer det med de 12 uger da det kan gå galt... Det er i hvert fald sådan jeg har oplevet det, også bare med vores behandling... Kan også sagtens være jeg er for godtroende men har selv den ide at når man indvier venner og familie i noget så personligt så holder man det for sig selv, eller i hvert fald ikke sætter navn på os så historien kan genkendes...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2016

Minutes

Mille:) skriver:

Nej forstår jeg godt 

vi har fx valgt ikke at sige noget til barnets farfar da vi ved at han fx vil skrive krypteret beskeder på Facebook, eller han tror de er krypterede men folk forstår dem altid

så han får først besked efter nf

kan sagtens følge din tankegang... Men tror faktisk at folk (de fleste i hvert fald) respekterer det med de 12 uger da det kan gå galt... Det er i hvert fald sådan jeg har oplevet det, også bare med vores behandling... Kan også sagtens være jeg er for godtroende men har selv den ide at når man indvier venner og familie i noget så personligt så holder man det for sig selv, eller i hvert fald ikke sætter navn på os så historien kan genkendes...

Haha, det lyder lidt sjovt med farfars krypterede beskeder på Facebook - kender også folk i den generation der er gode til den slags  men det giver super god mening ikke at indvie ham så.

Ja du har ret, jeg tror helt sikkert også folk vil respektere, at man vil vente med at fortælle det, er nok mere bange for at sætte dem i en svær situation, fordi jeg ved de bliver så glade. Men jeg tror heller ikke de siger det videre  

Anmeld Citér

18. juli 2016

Maalene

KÆMPE stort tillykke med den lille spire - I har om nogen fortjent det med alt det, I har været igennem 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Mille:)

Maalene skriver:

KÆMPE stort tillykke med den lille spire - I har om nogen fortjent det med alt det, I har været igennem 

Mange tak 

og kan se du har termin i marts ligesom mig, så stort tillykke til dig også 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Maalene

Mille:) skriver:

Mange tak 

og kan se du har termin i marts ligesom mig, så stort tillykke til dig også 

Tusind tak 

Jahh, det er så kæmpe stort - nu skal de små spirer bare vokse sig store og stærke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.