Minutes skriver:
Tusind tak!
Jeg kan virkelig godt forstå, du bare har lyst til at råbe det til alle, og især efter jeres forløb, når de har kendt til det
Jeg synes det er så svært, hvad der er rigtigt og gøre, og har mange overvejelser for og imod at vente til efter NF. Mit primære modargument er, at det ville være rart at den tætteste familie ved det, hvis vi skulle miste. Men omvendt ved jeg ikke om jeg synes det er fair af bede dem holde mund om det.. Så jeg ved ikke helt hvad vi ender med 
Nej forstår jeg godt 
vi har fx valgt ikke at sige noget til barnets farfar da vi ved at han fx vil skrive krypteret beskeder på Facebook, eller han tror de er krypterede men folk forstår dem altid
så han får først besked efter nf
kan sagtens følge din tankegang... Men tror faktisk at folk (de fleste i hvert fald) respekterer det med de 12 uger da det kan gå galt... Det er i hvert fald sådan jeg har oplevet det, også bare med vores behandling... Kan også sagtens være jeg er for godtroende
men har selv den ide at når man indvier venner og familie i noget så personligt så holder man det for sig selv, eller i hvert fald ikke sætter navn på os så historien kan genkendes...
Anmeld
Citér