Endelig vores tur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
14 svar
18 synes godt om
17. juli 2016

Mille:)

Efter knap 4 års kamp kom de 2 streger endelig...

det tog:

• 8 iui
  • 5 Ægudtagninger men uden tilbagelægning af æg pga meget dårlige æg
  • en indlæggelse pga en byld i underlivet efter en ægudtagning
  • og efter at vi fik tildelt 6 donoræg hvoraf 4 klarede at blive dyrket videre til blastocyster, ruger jeg nu på det ene som gav de fantastiske 2 streger allerede ved 3+3 og er i dag 4+3så nu har vi 3 æg i fryseren til en helbror/søster 

vi er mega lykkelige og fejrer de små sejre 

testene på billedet er 3+3, 3+4, 3+5, 3+6 og 4+3

nu er det bare en kunst ikke at fortælle at man endelig er blevet gravid hvordan har i andre kunne holde det for jer selv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

hautecouture

Mille:) skriver:

det tog:

• 8 iui
  • og efter at vi fik tildelt 6 donoræg hvoraf 4 klarede at blive dyrket videre til blastocyster, ruger jeg nu på det ene som gav de fantastiske 2 streger allerede ved 3+3 og er i dag 4+3så nu har vi 3 æg i fryseren til en helbror/søster 

nu er det bare en kunst ikke at fortælle at man endelig er blevet gravid hvordan har i andre kunne holde det for jer selv?

KÆMPE stort tillykke 

Anmeld Citér

17. juli 2016

MyBigWish

det tog:

• 8 iui

Kæmpe stort tillykke!  Hold da op en kamp i har været igennem! 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Pianisten

TILLYKKE!  Hvor dejligt for jer

Anmeld Citér

17. juli 2016

MyBigWish skriver:

Kæmpe stort tillykke!  Hold da op en kamp i har været igennem! 

Mange tak 

ja, kampen har været hårdt og lang, men slutresultatet vil være det værd 

Anmeld Citér

17. juli 2016

C_C

Stoooort tillykke

Anmeld Citér

17. juli 2016

Minutes

Tillykke!! Hvor er det fantastisk!  Hvor længe venter I med at fortælle det? - har selv testet positiv og er lige så langt henne, og det er så svært ikke at afsløre 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Minutes skriver:

Tillykke!! Hvor er det fantastisk!  Hvor længe venter I med at fortælle det? - har selv testet positiv og er lige så langt henne, og det er så svært ikke at afsløre 

Mange tak og i lige måde

jamen ville jo allerhelst vente til efter nf, men det er søreme svært når vi har været i behandling så længe, og da vi valgte at være åbne omkring behandling til venner og familie så spørger de jo også ind til hvordan det går 

pt er svaret bare at vi stadig venter på donoræg (der er lang ventetid i det offentlige, men vi betalte os fra det i det private og fik æg med det samme )

men har da allerede sagt det til alt for mange... Det er jo vildt stort at det endelig er sket  men samtidig er det også dem som ville kunne mærke på os hvis jeg taber det...

Har jo lyst til at råbe det til hele verdenen 

hvornår tænker du at sige noget?

Anmeld Citér

17. juli 2016

Zicla

Stort tillykke

Sikke meget i har været igennem....

Anmeld Citér

17. juli 2016

Minutes

Mange tak og i lige måde

jamen ville jo allerhelst vente til efter nf, men det er søreme svært når vi har været i behandling så længe, og da vi valgte at være åbne omkring behandling til venner og familie så spørger de jo også ind til hvordan det går 

pt er svaret bare at vi stadig venter på donoræg (der er lang ventetid i det offentlige, men vi betalte os fra det i det private og fik æg med det samme )

men har da allerede sagt det til alt for mange... Det er jo vildt stort at det endelig er sket  men samtidig er det også dem som ville kunne mærke på os hvis jeg taber det...

Har jo lyst til at råbe det til hele verdenen 

hvornår tænker du at sige noget?

Tusind tak!

Jeg kan virkelig godt forstå, du bare har lyst til at råbe det til alle, og især efter jeres forløb, når de har kendt til det  

Jeg synes det er så svært, hvad der er rigtigt og gøre, og har mange overvejelser for og imod at vente til efter NF. Mit primære modargument er, at det ville være rart at den tætteste familie ved det, hvis vi skulle miste. Men omvendt ved jeg ikke om jeg synes det er fair af bede dem holde mund om det.. Så jeg ved ikke helt hvad vi ender med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.