Erfaringer med zoneterapi hos babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Moar2011 skriver:

Vores søn var ikke ret gammel da vi var til det, pga han skreg og skreg det havde en kanon virkning på ham

Det lyder godt, altså at der hjalp

det er ikke fordi han skriger hele dagen, men har bare nogle gange hver dag hvor han virker rigtig ked af det, uden nogen grund håber det kan hjælpe lidt her også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

Moar2011

Anonym skriver:

Det lyder godt, altså at der hjalp

det er ikke fordi han skriger hele dagen, men har bare nogle gange hver dag hvor han virker rigtig ked af det, uden nogen grund håber det kan hjælpe lidt her også 

Bestemt forsøget værd. 

Her sagde hun at det skyldes hans tarme, så efter trejde behandling havde vi en glad og tilpas dreng

Anmeld Citér

18. juli 2016

Anonym trådstarter

Moar2011 skriver:

Bestemt forsøget værd. 

Her sagde hun at det skyldes hans tarme, så efter trejde behandling havde vi en glad og tilpas dreng

Jeg vidste faktiske ikke at de kunne se hvad det skyldtes..

jeg er meget spændt på om det hjælper noget eller om han bare er en følsom dreng. 

Det er bare meget uvant for os for den store er meget hårdfør eller hvad man siger, græd aldrig som lille så er helt på herrens mark 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Moar2011

Anonym skriver:

Jeg vidste faktiske ikke at de kunne se hvad det skyldtes..

jeg er meget spændt på om det hjælper noget eller om han bare er en følsom dreng. 

Det er bare meget uvant for os for den store er meget hårdfør eller hvad man siger, græd aldrig som lille så er helt på herrens mark 

De ka åbenbart mærke noget når de massere dem under fødderne  

jeg var os selv lidt skeptisk over det, men havde en hel anden dreng med hjem anden gang var han værre endda vi kom første gang og trejde gang var han den gladeste baby

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.