Erfaringer med zoneterapi hos babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg har fået mulighed for at få nogle meget billige behandlinger med zoneterapi, akupressur og massage. 

Jeg har en baby på knap 7 mdr, han er en glad dreng og vokser som han skal, ingen problemer med maven. Han har de første 3-4 måneder af sit liv været meget ked af det, det er blevet bedre der sidste tid, men han kan godt få nogle ture hvor han græder meget og være svær at trøste, trods han lige har sovet, spist ren ble og det hele. 

Mon disse behandlinger ville kunne hjælpe ham? Om ikke andet tænker jeg at det vel aldrig kan skade? Jeg ved ikke hvad hans ture skyldes, men han har ofte dage/tider på dagen hvor han er sur og trist. 

Men er der nogen der har prøvet disse behandlinger med jeres børn, og hvad er erfaringerne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

sne190810

Ligemeget hvad, så er det SÅ rart med en omgang zoneterapi eller massage. Kan ikke se det skulle gøre mere skade end gavn, at give din søn muligheden for de sanseoplevelser. 

Anmeld Citér

14. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vores ørebarn har haft vanvittig god gavn af zoneterapi og massage hos kiropraktor. Det skader jo ikke

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Ligemeget hvad, så er det SÅ rart med en omgang zoneterapi eller massage. Kan ikke se det skulle gøre mere skade end gavn, at give din søn muligheden for de sanseoplevelser. 

Nej det er også min tanke. Kender bare ingenting til det, hverken fra mig selv, eller mit store barn eller andre

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Vores ørebarn har haft vanvittig god gavn af zoneterapi og massage hos kiropraktor. Det skader jo ikke

Hvor dejligt, det lyder til at det er godt for alt muligt. 

Han har i nat to gange, vågner grædende op, eller han sov stadig, men græd og græd så måtte gå rundt med ham til han igen faldt til ro. Han var hverken sulten eller noget så håber han kan få gavn af det

Anmeld Citér

15. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hvor dejligt, det lyder til at det er godt for alt muligt. 

Han har i nat to gange, vågner grædende op, eller han sov stadig, men græd og græd så måtte gå rundt med ham til han igen faldt til ro. Han var hverken sulten eller noget så håber han kan få gavn af det

Har I fået tjekket ørerne?

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Har I fået tjekket ørerne?

Altså når han har været ved lægen ved 5 mdr undersøgelsen (han fik den først da han var næsten 6mdr) der kiggede hun mener jeg. 

Men der er ikke noget mønster i hans gråd, det kan være både når han sidder eller ligger. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Altså når han har været ved lægen ved 5 mdr undersøgelsen (han fik den først da han var næsten 6mdr) der kiggede hun mener jeg. 

Men der er ikke noget mønster i hans gråd, det kan være både når han sidder eller ligger. 

Jeg ville kontakte en ørelæge for at få udelukket væske på ørerne som årsag. 

Det kan en alm. Læge ikke se, og det kræver ingen henvisning at gå til en ørelæge.

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Jeg ville kontakte en ørelæge for at få udelukket væske på ørerne som årsag. 

Det kan en alm. Læge ikke se, og det kræver ingen henvisning at gå til en ørelæge.

Det kan da godt være vi skal prøve det

Anmeld Citér

15. juli 2016

Moar2011

Anonym skriver:

Jeg har fået mulighed for at få nogle meget billige behandlinger med zoneterapi, akupressur og massage. 

Jeg har en baby på knap 7 mdr, han er en glad dreng og vokser som han skal, ingen problemer med maven. Han har de første 3-4 måneder af sit liv været meget ked af det, det er blevet bedre der sidste tid, men han kan godt få nogle ture hvor han græder meget og være svær at trøste, trods han lige har sovet, spist ren ble og det hele. 

Mon disse behandlinger ville kunne hjælpe ham? Om ikke andet tænker jeg at det vel aldrig kan skade? Jeg ved ikke hvad hans ture skyldes, men han har ofte dage/tider på dagen hvor han er sur og trist. 

Men er der nogen der har prøvet disse behandlinger med jeres børn, og hvad er erfaringerne?

Vores søn var ikke ret gammel da vi var til det, pga han skreg og skreg det havde en kanon virkning på ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.