Hurraaa!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2016

Natteravnen

Anonym skriver:

Årh hvor er du sød! Havde godt tænkt jeg skulle kaste penge efter ÆL-teste, da jeg ikke aner hvor min ægløsning ligger. Sidst havde jeg en cyklus på 25 dage, forrige gang var den på 40  Bruger appen Clue, men synes ikke altid den har så ret omkring min ægløsning. F.eks siger den at jeg i denne cyklus vil have ÆL på dag 20, men iflg de klassiske ÆL symptomer er jeg ret sikker på den kom en del tid før det.  Har dog tænkt mig bare liiiige at tage en g-test i morgen eller lørdag, fordi jeg fik fjernet min kobberspiral lige oven i at vi havde en masse ubeskyttet sex på de dage hvor jeg mistænker jeg havde ÆL, så det kunne jo være man var heldig Men hvis ikke, så kan det godt være jeg gerne vil købe det af dig - hvor bor du i landet?  

Hvad er det der Vitex for noget? Hvordan påvirker det ens cyklus?  Beklager - er komplet nybegynder

Sorry for det meget korte svar! Har 1.000 ting at se til så tænker at komme med et længere svar snart :p

ægløsningsteste er super Nice! Virkelig de hjalp i hvert fald meget her.. Det stresser nogle men her var det faktisk afstressende, da man vidste hvornår det skulle være pga uregelmæssig cyklus! Ja tag da en test jeg håber for jer at den er der . Jeg bor i Gentofte, og kan sagtens sende dem med posten hvis det skulle være.

kort sagt så stabilisere det cyklus og mindsker pms .. Det fremme ægløsningen :p.. Mega Nice! Men prøv at Google det en dag du keder dig. Selvfølgelig er der altid delte meninger men for mig var det et rent mirakelmiddel hvilket jeg ved det også har været for andre :p

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.