Hurraaa!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
10 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2016

Anonym trådstarter

Kan ikke få armene ned! Min kæreste og jeg har her til aften haft den "store samtale"... Vi begynder på pb fra min næste cyklus (til august)!!  Kan ikke få armene ned! SÅ skal der købes ægløsningstests og folinsyre..  

Måtte bare dele min glæde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2016

Lulu32

Køb endelig folinsyre allerede nu. Det anbefales at starte på dem 3 mdr før graviditet.

Held og lykke med projektet 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym trådstarter

Lulu32 skriver:

Køb endelig folinsyre allerede nu. Det anbefales at starte på dem 3 mdr før graviditet.

Held og lykke med projektet 

Jeps, jeg kigger efter det - hvor er det billigst at købe den slags, ved du det? Og er det ikke også noget med at man skal tage multivitaminer? 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Lulu32

Anonym skriver:

Jeps, jeg kigger efter det - hvor er det billigst at købe den slags, ved du det? Og er det ikke også noget med at man skal tage multivitaminer? 

Jeg tager disse fra Matas  https://www.matas.dk/matas-multivitamin-gravid-200-tabletter

hvad der er billigst ved jeg ikke 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Minutes

Ej hvor spændende!  Er selv lige gået i gang og det er virkelig en fantastisk tid! 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym

Køb gravitamin på apoteket 

og start allerede nu :-) 

de indeholder alt det man skal have og prisen er meget fin synes jeg :-) 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym

Stort tillykke!! Det bliver spændende! Vi er også lige gået igang! 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Anonym trådstarter

Tak alle sammen - ja, det bliver så spændende, kan slet ikke vente med at gå i gang med at teste, haha  Det bliver noget af en udfordring med min mærkelige cyklus 

Og mht gravitamin har jeg lige været i Matas i dag og købe en bøtte, så er begyndt på dem her til aften 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Natteravnen

Anonym skriver:

Tak alle sammen - ja, det bliver så spændende, kan slet ikke vente med at gå i gang med at teste, haha  Det bliver noget af en udfordring med min mærkelige cyklus 

Og mht gravitamin har jeg lige været i Matas i dag og købe en bøtte, så er begyndt på dem her til aften 

Hvis din cyklus er mærkelig (for lang eller kort) kan jeg stærk anbefale Vitex! Min første cyklus efter p-pille stop var på, og hold nu fast, 85 dage.... Fik kun mens fordi jeg på dag 61 startede på vitex, så jeg 14 dage efter fik mens. OG i den næste cyklus blev jeg sørme gravid .. Jeg har 2 helt uåbnet glas med folie pakning på og det hele som du gerne må købe (selvfølglig med rabat og det hele!) har også æglæsningstest som jeg heller ikke skal bruge mere  

Anmeld Citér

14. juli 2016

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Hvis din cyklus er mærkelig (for lang eller kort) kan jeg stærk anbefale Vitex! Min første cyklus efter p-pille stop var på, og hold nu fast, 85 dage.... Fik kun mens fordi jeg på dag 61 startede på vitex, så jeg 14 dage efter fik mens. OG i den næste cyklus blev jeg sørme gravid .. Jeg har 2 helt uåbnet glas med folie pakning på og det hele som du gerne må købe (selvfølglig med rabat og det hele!) har også æglæsningstest som jeg heller ikke skal bruge mere  

Årh hvor er du sød! Havde godt tænkt jeg skulle kaste penge efter ÆL-teste, da jeg ikke aner hvor min ægløsning ligger. Sidst havde jeg en cyklus på 25 dage, forrige gang var den på 40  Bruger appen Clue, men synes ikke altid den har så ret omkring min ægløsning. F.eks siger den at jeg i denne cyklus vil have ÆL på dag 20, men iflg de klassiske ÆL symptomer er jeg ret sikker på den kom en del tid før det.  Har dog tænkt mig bare liiiige at tage en g-test i morgen eller lørdag, fordi jeg fik fjernet min kobberspiral lige oven i at vi havde en masse ubeskyttet sex på de dage hvor jeg mistænker jeg havde ÆL, så det kunne jo være man var heldig Men hvis ikke, så kan det godt være jeg gerne vil købe det af dig - hvor bor du i landet?  

Hvad er det der Vitex for noget? Hvordan påvirker det ens cyklus?  Beklager - er komplet nybegynder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.