Natteravnen skriver:
Hvis din cyklus er mærkelig (for lang eller kort) kan jeg stærk anbefale Vitex! Min første cyklus efter p-pille stop var på, og hold nu fast, 85 dage.... Fik kun mens fordi jeg på dag 61 startede på vitex, så jeg 14 dage efter fik mens. OG i den næste cyklus blev jeg sørme gravid
.. Jeg har 2 helt uåbnet glas med folie pakning på og det hele som du gerne må købe (selvfølglig med rabat og det hele!) har også æglæsningstest som jeg heller ikke skal bruge mere
Årh hvor er du sød! Havde godt tænkt jeg skulle kaste penge efter ÆL-teste, da jeg ikke aner hvor min ægløsning ligger. Sidst havde jeg en cyklus på 25 dage, forrige gang var den på 40
Bruger appen Clue, men synes ikke altid den har så ret omkring min ægløsning. F.eks siger den at jeg i denne cyklus vil have ÆL på dag 20, men iflg de klassiske ÆL symptomer er jeg ret sikker på den kom en del tid før det.
Har dog tænkt mig bare liiiige at tage en g-test i morgen eller lørdag, fordi jeg fik fjernet min kobberspiral lige oven i at vi havde en masse ubeskyttet sex på de dage hvor jeg mistænker jeg havde ÆL, så det kunne jo være man var heldig
Men hvis ikke, så kan det godt være jeg gerne vil købe det af dig - hvor bor du i landet?
Hvad er det der Vitex for noget? Hvordan påvirker det ens cyklus?
Beklager - er komplet nybegynder 
Anmeld
Citér