Hjælp! Han spiller computer eller sidder med telef

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Saa sig, hvis han ikke kan laegge den vaek I nogle faa timer, er han aabenbart ikke intresseret I at have en familie og I kan ligesaa godt ikke vaere der.

Ja, var da en god måde at sige det på.. Det er virkelig kun få timer og den eneste tid han har med hende, og hun søger ham så meget. 

Hvis det er det samme i morgen må jeg gøre noget mere alvorligt. Synes bare jeg har været så klar i mælet længe nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Sommerblomst21 skriver:

I min verden virker det helt grotesk at vælge computer/telefon fremfor ens eget barn, så forstår dig godt! Jeg ville bestemt heller ikke acceptere det. Er enig med de andre i, at han bør få valget, hvis snak ikke virker. Lige en tanke, men laver han nogen gange selv nogen ting med jeres barn? Tager i svømmehallen, er på legepladsen, eller bare lego/legetøj på stuegulvet? Hvis ikke, kunne du måske overveje at far og barn engang imellem laver nogen ting sammen selv, for derved at styrke forholdet imellem de to? Blot en tanke 

Præcis. Jeg forstår det slet ikke. 

Han er jo sent hjemme til hverdag, men har egentlig været ok til at lave ting med hende, men han er blevet helt besat af sine skærme. Han bliver dårligere og dårligere til at være en del af det hele herhjemme. 

Og vores datter er så glad for ham og prøver at søge kontakt. 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Sprit25

Din mand er misbruger. Misbruger af telefon og computer. Det er ikke sikkert at han ønsker det men det simplethen er en afhængighed. 

Jeg kender det alt for godt selv, jeg er selv mega afhængig af det lort. Jeg tænker han skal have hjælp

Anmeld Citér

17. juli 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Prøv at lade ham læse dette link

http://delbart.co/2016/07/12/konen-styrter-ud-af-huset-og-efterlader-ham-alene-med-sin-son-2-dage-efter-modtager-hun-dette-brev-1/

men ikke sikkert det virker. Det giver bare et godt billede af at nogle(ikke alle!) mænd ikke altid ved hvor meget arbejde der egentlig er i at værne om deres kæreste eje. 

For egentlig forstår jeg godt at din mand har brug for at koble af og slappe lidt af, når han kommer hjem fra arbejde. Sådan har jeg det selv(arbejder 37 timer) men det er bare ikke altid det lige kan lade sig gøre med småbørn i huset

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.