Hjælp! Han spiller computer eller sidder med telef

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
13 svar
2 synes godt om
12. juli 2016

Anonym trådstarter

..... Telefon konstant! 

Jeg har snakket med ham mange gange, om det ikke er ok, når vores datter er vågen og han i forvejen kommer sent hjem fra job og har begrænset tid med hende.

i dag sad han med tlf da vi skulle lege lidt på værelset. Da vi gik tur, stod han og kiggede på tlf, da mig og vores datter kiggede på snegle og igen da vi kiggede på små fisk i vandet.

da vi kom hjem, gik han ind og spillede computer og sagde ikke godnat til vores datter.

Jeg tog nattøj på hende, børstede tænder og så iPad med hende. Hun kaldte på ham mange gange, men han sagde bare ja? Uden at komme. 

Har snakket med ham igen i aften og først blev han sur og skulle prøve at få det hele over på mig. Men han erkendte da han havde et problem og han vil blive bedre. 

Men det har han sagt mange gange!!! 

Er det virkelig ok? Hvad kan jeg snart gøre? Har advaret ham så mange gange nu, det bliver ikke bedre  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

TNBC

Anonym skriver:

..... Telefon konstant! 

Jeg har snakket med ham mange gange, om det ikke er ok, når vores datter er vågen og han i forvejen kommer sent hjem fra job og har begrænset tid med hende.

i dag sad han med tlf da vi skulle lege lidt på værelset. Da vi gik tur, stod han og kiggede på tlf, da mig og vores datter kiggede på snegle og igen da vi kiggede på små fisk i vandet.

da vi kom hjem, gik han ind og spillede computer og sagde ikke godnat til vores datter.

Jeg tog nattøj på hende, børstede tænder og så iPad med hende. Hun kaldte på ham mange gange, men han sagde bare ja? Uden at komme. 

Har snakket med ham igen i aften og først blev han sur og skulle prøve at få det hele over på mig. Men han erkendte da han havde et problem og han vil blive bedre. 

Men det har han sagt mange gange!!! 

Er det virkelig ok? Hvad kan jeg snart gøre? Har advaret ham så mange gange nu, det bliver ikke bedre  

Giv ham et valg. Telefon eller jer...

Eller ingen telefon/computer politik naar jeres datter er vaagen.

Du siger at du har snakket med ham, men han forstaar aabenbart ikke snak, saa maa der action til.. Du maa staa fast, ingen telefon eller computer, det skal ikke overtage ham, saa han ikke er sammen med sin familie.

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Du siger at du har snakket med ham, men han forstaar aabenbart ikke snak, saa maa der action til.. Du maa staa fast, ingen telefon eller computer, det skal ikke overtage ham, saa han ikke er sammen med sin familie.

Jeg har sagt mange gange, at han slet ikke skal se på det, så længe hun er vågen! I dag var hans "undskyldning" at hun kommer for sent i seng.. Hun har sovet lur i vuggestuen og er derfor ikke træt før kl 21-22. 

Men så skal jeg jo bare sørge for det hele... Sagde der ingen undskyldning var for det, og at jeg snart får nok. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

B&J

TNBC skriver:

Du skrev lige det jeg ville skrive 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Og sagde jeg snart ville gå fra ham, hvis det ikke bliver bedre. Så får han masser af tid til de skærme, hvis det er så vigtigt.

Anmeld Citér

12. juli 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

I må lave en aftale om at telefoner er lagt væk til hun sover, men jeg vil altså give ham ret i at det er ret sent hun kommer i seng, selvom hun sover middagslur. Det tænker jeg de fleste børn i vuggestuealderen gør. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har sagt mange gange, at han slet ikke skal se på det, så længe hun er vågen! I dag var hans "undskyldning" at hun kommer for sent i seng.. Hun har sovet lur i vuggestuen og er derfor ikke træt før kl 21-22. 

Men så skal jeg jo bare sørge for det hele... Sagde der ingen undskyldning var for det, og at jeg snart får nok. 

Saa sig, hvis han ikke kan laegge den vaek I nogle faa timer, er han aabenbart ikke intresseret I at have en familie og I kan ligesaa godt ikke vaere der.

Anmeld Citér

12. juli 2016

B&J

Anonym skriver:

Og sagde jeg snart ville gå fra ham, hvis det ikke bliver bedre. Så får han masser af tid til de skærme, hvis det er så vigtigt.

Du snart ville hvad er snart du må til at være kort og kontant det ville hjælpe og gør alvor af det du siger så vil den måske fise ind i hovede på ham ellers må han ud af vagten han svigter kondor barn for en mobil det er ikke godt

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

I må lave en aftale om at telefoner er lagt væk til hun sover, men jeg vil altså give ham ret i at det er ret sent hun kommer i seng, selvom hun sover middagslur. Det tænker jeg de fleste børn i vuggestuealderen gør. 

Hun sover aldrig lur herhjemme, hun har lige haft ferie i en uge med mig, og selvom vi er ude hele dagen og lave aktiviteter sover hun tidligst kl 21 her når det er så lyst. Det kan vi ikke gøre noget ved. Hvos hun bliver lagt tidligere, sover hun alligevel først kl 21 tidligst. 

Hun har SÅ meget energi.. 

Og jeg er gravid og træt.. Han kommer hjem ved 18-tiden og så skal vi jo også nå at spise og hygge. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Sommerblomst21

I min verden virker det helt grotesk at vælge computer/telefon fremfor ens eget barn, så forstår dig godt! Jeg ville bestemt heller ikke acceptere det. Er enig med de andre i, at han bør få valget, hvis snak ikke virker. Lige en tanke, men laver han nogen gange selv nogen ting med jeres barn? Tager i svømmehallen, er på legepladsen, eller bare lego/legetøj på stuegulvet? Hvis ikke, kunne du måske overveje at far og barn engang imellem laver nogen ting sammen selv, for derved at styrke forholdet imellem de to? Blot en tanke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.