Hej tøser
Åhhhh jeg er bare så ked af det lige nu.
Så har både brug for luft og gode råd, hvis nogen har et!!!!
sagen er den at vi har set på huse (bor i leje lejlighed nu) det sidste halve år.
Vi har set rigtig mange og lige nu går det rigtig stærkt på markedet!
Vi har så fundet det hus vi bare begge gerne vil bo i. Et rækkehus på 124 kvm, 9 km fra Århus, hvor vi bor nu.
Vi har fået ok fra banken, så blev jo jublende lykkelig i går.
Nu har kæresten så ligge søvnløs hele natten og regnet inde i hovedet.
Problemet er at vi har et lån på 140.000 kr og banken vil ikke lave en lavere rente på det end 12%......!!!! Vi har pt 2 andre banker til at se på det.
Vi kan sådan set betale ret meget af på i ydelse hver måned og så stadig have et fint rådighedsbeløb. Men hvad med når vi om et ½ år har ønskebarnet i vores arme og det om 1½ år skal i pasning...? Kan vi så stadig have råd...
Sidder lige nu bare og hyler, fordi jeg bare lige gik fra at være SÅ glad til at være bekymret. er 12+6, brækker mig i stride strømme stadig, mens jeg går på job, fordi vi er presset på jobbet og jeg ikke ønsker at være sygemeldt nu. (er opereret for 5 x diskusprolaps, så risikoen for jeg bliver sygemeldt senere er stor, så kæmper for ikke at blive det nu). Skal scannes på fredag og synes bare lige det er op og ned lige nu!!!
Vi sidder i en 2 værelses lige nu og skal under alle omstændigheder flytte når baby skal have eget værelse og sove i.
I princippet kunne vi sagtens vente, men markedet er ved at vende og vi vil aldrig kunne nå at sparre sammen i samme fart, som markedet vil stige og så komme ind om et år. Så det er bare et kæmpe dilemma idet vi egentlig står med drømmehuset nu... Oven i købet 2 km fra mine forældre og 2 km fra min bror og svigerinde. Tæt på motorvejen, så vi let kan komme til svigerfamilien der bor 45 km væk...
ihhh hvor jeg er frustreret lige nu!!!! magter det ikke lige....