Kan p-piller rette op på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
12 svar
1 synes godt om
12. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej piger.

det sidste år har jeg haft meget uregelmæssig menstruation. Nogle gange har jeg gået flere måneder uden. Mig og min mand ønsker og endnu et barn, og har prøvet i halvandet år nu.

jeg har været ved special læge og han mente ikke det var Pco. Han mente dog at det nok ville være en god ide jeg tabte mig 15-20kg for at øge vores chancer. Hvilket jeg er begyndt på.

Men jeg tænker om en periode på p-piller måske kan hjælpe med at rette op på min cyklus, og så kan vi tage PB op igen derefter..

har i nogle erfaringer med det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

Liv_86

Jeg tænker sund kost og træning. Kan ikke se hvordan kunstige hormoner skulle hjælpe. 

De skal ud af kroppen, så skal det nok komme. Ellers prøv med vitex, det er naturlige piller som stabilisere cyklus. 

Der er også vitaminer man kan tage. 

Har du fået målt dit hormontal?

tog selv vitaminer og vitex og min cyklus blev normal

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jeg tænker sund kost og træning. Kan ikke se hvordan kunstige hormoner skulle hjælpe. 

De skal ud af kroppen, så skal det nok komme. Ellers prøv med vitex, det er naturlige piller som stabilisere cyklus. 

Der er også vitaminer man kan tage. 

Har du fået målt dit hormontal?

tog selv vitaminer og vitex og min cyklus blev normal

Er vitex noget man kan få i håndkøb? 

Jeg har en smule forhøjet testortoron og insulin. Men speciallægen sagde at det var simpelthen så lidt, og mine æggestokke så fine ud. Ud over det havde jeg b12 mangel. Så jeg er begyndt at tage piller for det. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Babydreams

Anonym skriver:

Hej piger.

det sidste år har jeg haft meget uregelmæssig menstruation. Nogle gange har jeg gået flere måneder uden. Mig og min mand ønsker og endnu et barn, og har prøvet i halvandet år nu.

jeg har været ved special læge og han mente ikke det var Pco. Han mente dog at det nok ville være en god ide jeg tabte mig 15-20kg for at øge vores chancer. Hvilket jeg er begyndt på.

Men jeg tænker om en periode på p-piller måske kan hjælpe med at rette op på min cyklus, og så kan vi tage PB op igen derefter..

Jeg fik besked fra en læge at jeg skulle tage p-piller i en måned også stoppe igen for at stabilisere min cyklus, det gjorde jeg og blev gravid derefter i første forsøg 

Jeg skulle dog ikke tabe mig, ved ikke om det har noget at sige 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Babydreams skriver:

Jeg fik besked fra en læge at jeg skulle tage p-piller i en måned også stoppe igen for at stabilisere min cyklus, det gjorde jeg og blev gravid derefter i første forsøg 

Jeg skulle dog ikke tabe mig, ved ikke om det har noget at sige 

Jeg havde slet ikke tænkt tanken om p-piller da jeg snakkede med lægen første gang.. Men her på det sidste har jeg alligevel tænkt at det vel ikke kan skade. Altså både bliver cyklussen stabiliseret, men tænker også at min psyke måske får lidt ro, fordi så ved jeg at jeg i hvertfald ikke er gravid i den periode. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Er vitex noget man kan få i håndkøb? 

Jeg har en smule forhøjet testortoron og insulin. Men speciallægen sagde at det var simpelthen så lidt, og mine æggestokke så fine ud. Ud over det havde jeg b12 mangel. Så jeg er begyndt at tage piller for det. 

Ja det kan du få i helsekost butikker og nok også Matas. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Ja det kan du få i helsekost butikker og nok også Matas. 

Tak det vil jeg da klart undersøge.

er det det her? 

http://www.helsebixen.dk/shop/solaray-vitex-100-kap.html

Anmeld Citér

12. juli 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Tak det vil jeg da klart undersøge.

er det det her? 

http://www.helsebixen.dk/shop/solaray-vitex-100-kap.html

Ja det er det

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Ja det er det

Tak for det 

Anmeld Citér

12. juli 2016

pb2017

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg synes du skal lade p-piller være ALLERSIDSTE udvej. Prøv med vitex og sund kost først, tab dig de nødvendige kg og slap af  

P-piller er fandens opfindelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.