Rauw skriver:
Nogengange er kærligheden bare ikke nok. Og det gør fandens ondt. Jeg forlod min eks fordi vi var for forskellige, vores syn på livet og mål og drømme og familie, det kunne bare ikke gå op. Vi fandt tusind kompromiser for at blive sammen, hvilket bare endte med at ingen af os var rigtigt lykkelige. Lidt hårdt sagt, man kan få en ny kæreste, man kan aldrig få et nyt liv når man sidder gammel og grå og utilfreds og føler at man har spildt livet på at gå på kompromis med den man er. Eller var engang. Kram til dig. Er sikker på du blir glad for din beslutning i sidste ende
Ja det gør bare fandens ondt
det giver os mening det du skriver.. Mener bare en kæmpe omvæltning at skulle igennem lige pludselig.. jeg vågner bare op i den samme lejlighed, i det samme område som de sidste 4 år sammen, men alt er ændret fra nu af.. 
Men nej , det jo det.. og der ville være rigtig mange ting vi skulle løse hen af vejen også med vores forskellig kultur, udover de almindelige ting man står overfor med børn.. Så det ville blive rigtig hårdt for os begge og slide på os mere og mere.
Tak jeg håber det også, at jeg kan se tilbage en dag og være glad for beslutningen på trods af hvor ondt det så har gjort
Anmeld
Citér