Jeg synes, at det lyder som om, at du er født med en sølvske i munden eller er lidt naiv - alternativt at du vælger at få et barn købt og betalt af staten Danmark.
Jeg ville få mig et job og vente til jeg var godt etableret på arbejdsmarkedet og evt havde sparet lidt op.
Undskyld nu kunne jeg ikke lade være med og blande mig, læste lige denne tråd.
Men hvorfor er hun født med en sølvske i munden fordi hun gerne vil have et barn selv??
Altså det er jo helt op til hende hvordan hun vil planlægge det og om hun vil have et arbejde inden.
Der kan jo være mange ting der spiller ind, så som alder og hvor lang tid man skal forvente det tager osv. Altså du kan jo ikke stille en generel indstilling op om at hun burde få sig et arbejde først og spare op, hvis det er denne måde hun ønsker det og gerne vil have det lige efter endt uddannelse?
Her skete det og jeg blev færdig med uddannelse for en måned siden og har termin til januar så jeg når da heller ikke og spare penge op, om det sker planlagt eller ej, er det da helt hendes valg??
Og forresten hvad er forskellen på om hun får et barn selv, eller med en kæreste der ikke har nogle sædceller og man skal bruge donor?
Så vil det sige at vi her hjemme også har fået et barn købt og betalt af staten Danmark, bare fordi min kæreste ikke har nogle levende sædceller?!
Anmeld
Citér