Brugt cykel. Hva ka man få??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
Troldemommi skriver:

Jeg har lige købt den flotteste 16 tommer cykel til Johanne for sølle 100 kr, syntes sælger snød sig selv men jeg brokkede mig da ikke 

Ja det lyder godt nok som et røverkøb!

Syntes det er så svært at finde ud af hva man ka sælge brugte ting for!

Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2016

StineW79

bøllen skriver:

Tror prisen afhængigere af stand og mærke. Kender ikke lige købsprisen på sådan en som din . Men vil tro alt imellem 200-400 for en brugt cykel i den str. Prøv evt at tjekke dba / G&G og der er cykler i samme mærke og se hvor de ligger prismæssigt 

Har lige været inde og kigge og ka se at priserne ligger mellem 150-500 kr. 

Føler jo feks selv at vores er rigtig fin og mere værd end feks 150 kr, men hvor meget mere?

Kærsten mener mellem 400-500 kr, da vi ellers lige så godt kan gemme den til vores nr 2 bliver stor nok til at køre på den, end at sælge den for " billigt " 

Vh stine

Anmeld Citér

11. juli 2016

EnGodMor

StineW79 skriver:

Føler jo feks selv at vores er rigtig fin og mere værd end feks 150 kr, men hvor meget mere?

Kærsten mener mellem 400-500 kr, da vi ellers lige så godt kan gemme den til vores nr 2 bliver stor nok til at køre på den, end at sælge den for " billigt " 

Vh stine

Jeg ville sætte den til 3-400 kr. 

og ellers ville jeg gemme den til næste barn blev stor nok til den.

Anmeld Citér

11. juli 2016

B&J

StineW79 skriver:

Altså man ka self se den har været i brug, men syntes den er i fin stand. Der er ik noget der er i stykker eller mangler osv.

Men syntes godt nok det er svært at vide hva folk vil gi! Vh stine

Vi fik 500 for Daniels sidste cykel samme mærke som din og den var lige så flot stand som din af hvad jeg kan se og ja den var da brugt men stadig et godt mærke 

Anmeld Citér

11. juli 2016

spj

Vi købte min datters cykel brugt for 500 kr. Også 16 tommer. 

Jeg ville godt gi 500 kr for jeres også. Synes den ser rigtig fin ud. 

Anmeld Citér

11. juli 2016

bøllen

StineW79 skriver:

Vh stine

vil sige at 150 er alt for lidt for den cykel.  500 lyder ikke ved siden af , så kan I evt sætte den lidt ned , eller gemme den. Hvis I har en mere som kan bruge den ville jeg måske overveje at gemme den. Den ser jo rigtig flot ud.

Anmeld Citér

11. juli 2016

Benjamins'mor

StineW79 skriver:

Tak for svar. 

Hvor stor er cyklen til jeres dreng, og hva gav i for den? Vh stine

Den er 16" og vi gav 250,- 

Den var som ny, men det plastik der beskytter kæden var flækket på midten, det kan sikkert limes men han cykler nu fint på den alligevel. 

Men alle dem jeg har set på Facebook til salg siderne ligger i 250,- til 400,- både mindre og større.

Anmeld Citér

11. juli 2016

Mortilah

450 villr jeg også give. Personligt ville jeg gemme den

Anmeld Citér

12. juli 2016

StineW79

spj skriver:

Vi købte min datters cykel brugt for 500 kr. Også 16 tommer. 

Jeg ville godt gi 500 kr for jeres også. Synes den ser rigtig fin ud. 

Ja så er vores pris på 500 kr, måske ikke helt ved siden af. Vh stine

Anmeld Citér

12. juli 2016

StineW79

bøllen skriver:

vil sige at 150 er alt for lidt for den cykel.  500 lyder ikke ved siden af , så kan I evt sætte den lidt ned , eller gemme den. Hvis I har en mere som kan bruge den ville jeg måske overveje at gemme den. Den ser jo rigtig flot ud.

Ja så er vores pris nok ik helt ved siden af.

Og ja ellers så gemmer vi den bare til alberte, selvom der nok lige går 1 -1 1/2 år inden hun er stor nok til at køre på den! Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.